czwartek, 14 kwietnia 2011

Chcę do niego wrócić!

siemka brygado tego bloga Ja mam taki problem. Chodzę teraz do 2 gimnazjum. W zeszłym roku na początku września wpadł mi w oko jeden chłopak. Akurat w tym dniu gadałam z nim i dał mi swoje gg. I wieczorem wyjawiłam mu, co do niego czuję. Zastanawiał się 3 dni iw poniedziałek mi odpowiedział. Chodziłam z nim 4-5 dni, bo powiedział, że to nie ma sensu, bo się do niego nie odzywam, nie podchodzę na przerwach. I to był koniec. Ale on cały czas mi się podoba. Co mam zrobić, żeby zwrócić na niego uwagę i zauroczyć go. Pees. On ciągle pisze w opisie na gg, ze kocha jakąś dziewczynę, ale on miał w tamtym roku szkolnym sporo dziewczyn, a ja nie chce być taką następną. Proszę o pomoc.

~Justy$$
 
 
 
Droga Justyno.
Problem dość skomplikowany i powiedziałabym, że wręcz dziecinny.
Spodobał Ci się, zrobiłaś pierwszy krok - to bardzo dobrze. Inne dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład, ponieważ wszyscy uważają, że żenującą rzeczą jest, by dziewczyna podrywała chłopaka, co jest nieprawdą.Udało Ci się go zdobyć, byliście ze sobą kilka dni i on uznał, że nie ma to już sensu. 
No cóż... Jeśli, tak jak piszesz, nie odzywałaś się do niego, nie utrzymywaliście większego kontaktu, to czego oczekujesz ? Wydaje mi się, że on do teraz o tym pamięta i nie będzie chciał znów tego powtarzać. Aczkolwiek, po to są kobiety, by kusić mężczyzn. ;)
Co masz zrobić by zwrócić na niego uwagę ? Jeśli już z nim byłaś, to pewnie wie jaka jesteś i co w Tobie lubi, także nie musisz go zauraczać. 
Może wystarczy uświadomić go, że Twoje uczucie nadal nie wygasło i chciałabyś z nim być ? 
Porozmawiaj z nim na ten temat. Najlepiej w cztery oczy,a nie paluszkami przy użyciu klawiatury ;) 
Pozdrawiam i życzę powodzenia. 
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x