wtorek, 19 kwietnia 2011

Chcę się wreszcie zakochać!

cześć Dziewczyny! Może Wam to okazać się błahe i trochę bez sensdu, ale ja chcę się zakochać w kimś i być kochana przez tego kogoś. Wiele moich kumpeli ma już chłopaków albo "przyjaciel", a ja nic! Gdy widzę tych wszystkich zakochanych to od razu mi się nie dobrze robi...Nie wiem co zrobić i jak się sama z tym uporać. Ładna nie jestem i chuda jak deska też nie...Pomożecie? z góry dziekuję ~porypana nastolata



Moja Kochana, 
Wcale nie jest to rzeczą bezsensowną, bo to zjawisko towarzyszy każdej nastolatce, która nie jest zadowolona z siebie, ze swojego wyglądu, charakteru - takiej, która najzwyczajniej w świecie nie wierzy w siebie. A nad tym trzeba pracować. Bo szacunek i docenianie siebie jest najważniejsze ;) ! 
Hm... Nie rozumiem tylko tak naprawdę po co Ci ten chłopak ? 
Wiem,że z zazdrością ogląda się pary, które całują się na środku ulicy, czy tulą do siebie w zimnym autobusie. Niegdyś uważałam, że za upublicznianie miłości powinno się karać ludzi, ale teraz cieszę się szczęściem innych i nie przeszkadza mi to. Mój chłopak mieszka spory kawałek ode mnie i nie możemy widywać się codziennie, więc wiem mniej więcej co czujesz, bo też mi tego brakuj i tęsknię za tym.
Aczkolwiek, możesz wierzyć mi na słowo - chłopak = problem. Naprawdę nie polecam Ci tego. 
Uważam, że powinnaś na miłość poczekać, po prostu - Twój książe Cię jeszcze nie znalazł. ;)
I nie mów, że jesteś nieładna. Z pewnością jesteś. A wygląd się nie liczy, dla tych inteligentnych i godnych uwagi ludzi.
Powodzenia, 
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x