poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Czy coś z tego jeszcze będzie?

Jestem oburzona pewną zaistniałą sytuacją na NBS'ie, ale pozostawię to bez komentarza i przejdę do moich obowiązków, które uwielbiam zresztą ;)
Witajcie! Od dawna zaglądam na Waszego bloga i czytam porady. Teraz i ja potrzebuję pomocy. Wiem, że odpowiadałyście już wiele razy na podobne pytania... Otóż od października zeszłego roku podobał mi się pewien chłopak. Potem gdzieś od marca do lipca z nim chodziłam. Kilka dni przed początkiem roku szkolnego napisał do mnie, żebym dała mu drugą szansę... Wczoraj dowiedziałam się od koleżanki, że jest załamany z powodu jakiejś dziewczyny. W szkole ze są nie gadamy. Unikamy się nawzajem to chyba najodpowiedniejsze słowo. Ja go kocham! Nie wiem, jak mu to powiedzieć. Już próbowałam się odkochać, koleżanka zrobiła mi taką `terapię`, ale nic z niej nie wyszło. Proszę, pomóżcie! Pozdrawiam gorąco i z góry dziękuję! :*~Miley



Droga Miley ;)
Bardzo miło mi, że postanowiłaś z tym zwrócić się właśnie do Nas ;) 
Opisałaś swój problem dośc dziwnie i bez jakiegoś porządku, więc nie bardzo wiem o co chodzi. Jednak nie mam zamiaru bawić się w polonistkę i postaram się, mimo tych trudności, jakoś na to pytanie odpowiedzieć...
Tak więc... Byliście razem, więc on pewnie nadal coś do Ciebie czuje. Bo przecież niemożliwe jest, by całe uczucie wygasło. Zawsze jakaś iskierka, może nie miłości, ale pozytywnych odczuć wobec Ciebie pozostała. Także mamy jeden dość sporej wielkości + . ;) Piszesz, że go kochasz... Hm. Więc cóż za problem. Jeśli ze sobą nie gadacie, to najwyższy czas to zmienić. Spotkaj się z nim, pogadajcie trochę i pokaż mu, że nadal Ci się podoba, że nadal jest bardzo ważny. Jeśli zdobyłaś go kiedyś, to teraz też nie powinnaś mieć z tym większego problemu.
A pomyślałaś, że może jest załamany właśnie przez Ciebie ? Tzn... Z Twojego powodu ;) Może także coś do Ciebie czuje, tylko nie wie jak Ci to powiedzieć i też przez to Cię unika ? 
Zastanów się nad tym, pozdrawiam i życzę powodzenia ;) 
Acha i jeszcze jedno - Odkochać się nie da, moje drogie Panie. 
Zapraszam na gadu - 10718359. Pisać można zawsze, ja zawsze błyskawicznie odpowiadam ;)
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x