piątek, 15 kwietnia 2011

"Dlaczego on się do mnie nie odzywa?"

Hej, mam problem :/
Otóż, podoba mi się pewien chłopak. Może zacznę od początku ;) :
Codziennie w szkole widzę pewnego chłopaka, który mi się strasznie podoba.
Nazwijmy go X . No i napisałam mu na fotce komentarz, on zapytał czy mieszkam w tej miejscowości co on i takie tam.
Później X przestał się odzywać. Więc ja napisałam mu wiadomość o jego hobby i takie tam .
W szkole jak mnie widzi to nie mówi mi cześć. Kiedyś stał ode mnie jakieś 30cm patrzył mi w oczy i nic.
Nawet się nie uśmiechnął. A dzień wcześniej napisał mi drugi raz, czy chodzę do jego szkoły.
No i ja mu odpisałam ale tym razem nie zadałam mu żadnego pytania, bo myślałam, że on coś napisze, bo ostatnio to tylko ja
pisałam mu jakieś pytania a on tylko odpisywał. No i teraz nic, nie pisze na fotce, nie odzywa się w szkole.
Ja nie wiem co mam robić. Chciałabym, żeby to było coś więcej, ale on chyba nie ma ochoty na dalszą znajomość
(chociaż jak się go zapytałam, czy w ogóle chce utrzymywać ze mną kontakt to napisał że tak).
Co ja mam robić? Proszę, pomóżcie mi. Sorki, że się tak rozpisałam Smile Pozdrawiam ;*
-mała


 
Cześć. Mam małą prośbę do wszystkich dziewczyn, które są w podobnej sytuacji. Nie czekajcie na pierwszy krok ze strony chłopaka. Możecie się nie doczekać. Chłopcy już tacy są, że nie zawsze otwarcie okazują uczucia. Być może wstydzą się podejść, bo ciągle siedzisz z koleżankami, albo zastanawiają się o czym mieliby z dziewczyną rozmawiać.

Co robić? Napisz do niego na gadu-gadu, postaraj się go złapać jak będzie dostępny.

Co do podrywu w szkole: moje koleżanki kilkanaście razy dziennie robią rundy przez korytarze(no cóż, ja czasem też xD). Można się porozglądać. Warto wtedy wyglądać nienagannie (błyszczyk na ustach, poprawione włosy). Być może fajny chłopak zwróci na ciebie uwagę. Przechodząc obok uśmiechnij się, powiedz cześć.

Życzę powodzenia.

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x