środa, 20 kwietnia 2011

Jego zachowanie mnie denerwuje!

Cześćć ;) mam pewien problem, a jest to taki, że ciągle chodzi za mną pewien Rafał. Gdzie nie pójdę on za mną i zaraz gada, wygłupia się i strzela durne (nieśmieszne) żarty. Staram się unikać rozmów, ale jak wychodzę z sali a on już za drzwiami czeka na mnie! To jest koszmar! Nie mogę się uwolnić od niego, jak mówię mu ze idę do sklepiku to on`ja idę z tobą` mówię, że idę z kumpelą to on i tak idzie;/ a ignorowanie go w zupełności było by dziwne, on tez ma uczucia i nie byłoby to miłe jakbym szła i mówiła do kogoś a on udawał ze mnie nie ma. Koleżanki powiedziały, że się we mnie zakochał, ale bez przesady! Pomóżcie. Co ja mam mu powiedzieć, żeby ani nie robił sobie nadziei, (bo robi sobie, jak mi to inni powiedzieli) i odczepił się? Chce żebyśmy byli tylko znajomymi a nie parą! Podoba mi się inny koleś, nie on. (Mam 14 lat, a Rafał jest w moim wieku)
-Red Cadillac

  
Hej!
Z miłością nie ma żartów. To, że chłopak wygłupia się w twoim towarzystwie, zaczepia Cię, żartuje to znaczy, że chce po prostu zwrócić Twoją uwagę na niego. Bardzo dobrze, że nie chcesz zranić Rafała, bo chłopak mógłby się załamać;) Jeśli nic to niego nie czujesz to porozmawiaj z nim. Zapytaj, dlaczego chce z Tobą iść(czy robić coś innego), czy coś do Ciebie czuje. Jeśli potwierdzi twoje przypuszczenia to otwarcie wyjaw,że nic do niego nie czujesz, ale że jest Ci miło, że ktoś się w Tobie zakochał,czy że się komuś podobasz.
Miłej rozmowy;)

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x