czwartek, 21 kwietnia 2011

Jest zbyt nieśmiały.

hm. Nie mam zwyczaju pisywać na tego typu blogach, ale z ciekawości odpowiedzi napiszę ;]]. No więc... od przeszło roku podoba mi się jeden chłopak. Dawałam mu takie znaki, no wiecie... że go lubię. I on mnie chyba też lubi. Moje znajome obserwując sytuację z boku twierdzą, że tak jest. On jest naprawdę strasznie fajny, sympatyczny, wesoły, nieco pozytywnie walnięty (zresztą jak ja xD), ale w stosunku do dziewczyn raczej nieśmiały. Co nie znaczy, że nie gada z dziewczynami. Wręcz przeciwnie, ma dużo znajomych (między innymi dziewczyn), bo nie da się go nie lubić. Nieraz gadaliśmy, ale chodzi o to, że on chyba nie potrafi okazać że chodzi mu o coś więcej. Jak już wspomniałam, robiłam takie małe kroczki, a nie chcę być nachalna. Co na to powiedziecie? Pozdrawiam. ~plastelina
 
 

Kochana Plastelino,
Problem dość często spotykany... Hm. Wydaje mi się,że łatwo mu nawiązywać z dziewczynami kontakty koleżeńskie. Być może nie był jeszcze w żadnym związku i nie wie jak do tego dojść. Tak więc Ty musisz te swoje `małe kroczki` trochę powiększyć ;) Nie bój się, nie pomyśli, że jesteś nachalna. Według mnie będzie Ci wdzięczny, że pomogłaś waszemu dopiero naradzającemu się uczuciu ;) 
Dasz sobie radę, pozdrawiam. 
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x