czwartek, 21 kwietnia 2011

Miesiączka.


(...) A i drugi problem to jest taki, że nie mam okresu a mam 15 lat! Niby wiem, że okres się ostaje jak się ma 12-16 lat, ale wszystkie koleżanki już mają! S łyszałam o jakichś tabletkach na wywołanie okresu czy jakoś tak. TO prawda? Sorki, że się tak rozpisałam.  Proszę, pomóżcie mi! Pozdrawiam całą załogę NBS :*~Kamila



Droga Kamilo!
Szkoda, że nie napisałaś czy wystąpiły u Ciebie jakieś zmiany związane z okresem dojrzewania, np. pojawienie się włosów łonowych, rosnące piersi. Prawdopodobnie jednak martwisz się na zapas, wszystko z Tobą jest w porządku. Nie wiem czy wiesz, ale w sondażach większość kobiet mówi, że oddałoby wszystkie pieniądze, żeby choć przez chwilę nie mieć miesiączki. Na jej przyspieszenie są tabletki, które da się wykupić na receptę. Wypisuje ją lekarz, w skrajnych przypadkach, gdy dorosła kobieta nie ma miesiączki z powodu jakiejś choroby.
My także pozdrawiamy,
Tiffcia
Tiffcia (12:30)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x