czwartek, 28 kwietnia 2011

Nie mogę pokonać swojej nieśmiałości.

Cześć. Ostatnio zakochałam się (może zauroczyłam) z takim chłopaku. Problem w tym, że jestem bardzo, bardzo nieśmiała Sad((Chcę napisać na gg, nie moge wstydze się. Chciała bym go jakoś poderwać, ale nie mogę. Mam nieśmiałość do chłopaków którzy mi sie podobają. A do tego kolęzanka której o tym powiedziałam napisała do niego na gg i powiedziała, że ja się w nim bujam i teraz jeszcze bardziej się wstydze. Do innych np. z jego klasy (bo ja jestem w a on wc 1 gim) moge podejść, zgadać, zapoznać się, a do niego nie. (właśnie i on jeszcze sobie tak czasami na mnie spogląda) Co ja mam zrobić? Jak się przełamać? egh. pomóż.

Tylko nie mów żebym podeszła i zagadała, albo żebym napisała mu na gg. Bo napewno tego nie zrobię. Proszę proszę pomóż.


~Ola
 
 

Olu!
Trudno jest doradzić Ci coś innego niż to, abyś walczyła ze swoją nieśmiałością.

Jeśli chcesz złapać kontakt z tym chłopakiem to podejdź do niego gdy będzie z ludźmi, których znasz. Wtedy zagadaj do kogoś z nich i po prostu tak się zapoznacie.
Inny sposób to zapisanie się na takie same dodatkowe zajęcia. Na pewno w twojej szkole są jakieś koła pozalekcyjne (plastyczne, teatralne, matematyczne, zajęcia sportowe). Dowiedz się czy on może chodzi na któreś z kółek i też się dopisz. Jeśli nie chodzi na żadne kółka, może chodzi na zespół wyrównawczy. Będziesz też mogła tam chodzić np. aby otrzymać pomoc z jakiegoś przedmiotu czy jeszcze sobie wiedzę utrwalić.
W większości szkół jest dyskoteka zapoznawcza dla uczniów klas pierwszych lub dla całej szkoły. Jeśli takowa będzie i w twojej szkole, będziesz miała okazję się przed nim pokazać.
To, że twoja koleżanka powiedziała mu, że się w nim kochasz też stanowi pretekst rozmowy. Możesz podejść do niego (uśmiechnięta) i powiedzieć: "Jestem ciekawa co Ci nagadała moja koleżanka na mój temat."

Jak walczyć z nieśmiałością?
BYĆ SOBĄ!
Wierzyć w siebie i w to, że jesteś fajna, miła, na luzie, radosna. Starać się uśmiechać do ludzi, z którymi się rozmawia. Żartować i nie obawiać się, że zrobi się z siebie idiotkę, albo palnie się coś głupiego. A jak już powiemy coś bez sensu ... to należy się śmiać z siebie, a nie zamykać w sobie.
Życzę powodzenia,
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x