sobota, 16 kwietnia 2011

Randka idealna.

Mam kilka pytań dotyczących pierwszego spotkania"randki"z chłopakiem. Mam w sumie 15 lat ale jestem dość nieśmiała. Bywałam już na randkach, ale tym razem nie chce nic zepsuć ;p i ciekawa jestem waszej wersji "randki-idealnej". Jak się przywitać, jak daleko się posunąć (co do bliskości)? Jak poznać że on się nudzi, albo chce czegoś więcej (bądź mniej)?Takie banalne pytania, które zadają dziewczyny Very Happy ~Mori
 
Zadałam to pytanie koleżankom. Oto ich zdanie na temat randki idealnej:

 serce Aneta, 14 lat
Dla mnie na randce najważniejsza jest rozmowa. Jakby coś by się nie kleiło to na pewno spaliłabym buraka i zapadła się pod ziemię ;) A idealnie by było gdybyśmy się rozumieli. Miejsce randki: ciastkarnia. Zawsze fajnie rozmawia się przy ciachu :p

 serce Dominika, 14 lat
Randka wcale nie musi być idealna. Wtedy jest pretekst do następnego spotkania. Miejsce randki: ustronne (tak żeby znajomi mnie nie widzieli). Moim ideałem chłopaka jest Joe Jonas. Mam radę dla dziewczyn, które chcą by ich randki były idealne: nie gadajcie o swoich przyjaciółkach i byłych chłopakach. Telefon najlepiej wyłączyć lub wyciszyć. I nie chwal się jaka jesteś mądra, bo chłopak może pomyśleć, że jest dla ciebie za głupi;)

  serce Iza, 15 lat
Spotkalibyśmy się w parku i byśmy spacerowali. Poszlibyśmy na lody. Na pewno nie posunęłabym się do tzw. macania. Ale jeśli on by zaproponował całusa to czemu nie?
 
 serce Iza, 14 lat
Jak się idzie na randkę to nie powinno się planować scenariuszy. Nie powinno się myśleć o tym co będzie na miejscu póki się tego nie przeżyje. Dlatego nie mam wizji idealnej randki (może i mam, ale to pozostanie moim słodkim sekretem).
 serce Agnieszka, 14 lat:
Umawiam się z nim gdzieś na boku (żeby starzy nie widzieli;d)
Czekam, przychodzi po mnie..  trzyma mnie za rękę. Idziemy na spacer trzymając się za ręce. :* .. może milcząc. czasami któreś z nas zapoda jakiś temat. Skończy się na kilku zdaniach. zatrzymujemy się. ...Przytulamy się. Później gadamy .;d . romantikoo :PP
A wygląd? Blondyn. o piwnych lub niebieskich oczach.. ostatecznie mogą być zielone ;p wyższy ode mnie.. :)

 serce Ja, 14 lat:) :
Randka idealna to dla mnie randka z chłopakiem, który mnie ceni i rozumie. Nie musi być najprzystojniejszym facetem świata (ale może). Co do bliskości to nie potrafię tego ująć. Uważam, że to zależy od osoby, z którą się spotyka. Od tego na ile się ją zna, umie oszacować jakie ma potrzeby, na jakim etapie znajomości jesteśmy. A miejsce? Ciche. Może jakaś ławka w cichym zakątku parku? Takie miejsce, abyśmy nie czuli się skrępowani przez innych ludzi.

Co do twoich pytań wszystko zależy od ciebie, chłopaka i atmosfery. Pierwszy przywita się prawdopodobnie chłopak. Odpowiedź "cześć", "siemka", "elo", co chcesz. Jeśli będziesz miała ochotę na czułości na randce to daj upust twoim pragnieniom ;p Jeśli chłopak proponuje Ci coś na co nie masz ochoty odmów. Musisz mieć swoje zdanie i szanować siebie. Oznaką, że chłopak się nudzi jest patrzenie się przez dłuższą chwilkę w jeden punkt, potakiwanie co jakiś czas oraz ziewanie. Nie zanudzaj chłopaka prowadząc kilkuminutowe monologi. Pytaj go o zainteresowania, hobby, ulubione przedmioty w szkole itd.

Pozdrawiam,
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x