wtorek, 3 maja 2011

Chyba mu się znudziałam..

Hej dziewczyny! Jakieś 3 tygodnie temu poznałam chłopaka... sam mnie zauważył, postarał się o moje gadu i kilka dni po tym zagadał. Przez pierwsze kilka dni było spoko ;p na gadu rozmawialiśmy jakbyśmy się znali od dawna w szkole jednak tylko cześć i uśmiechy. tydzień i przeszliśmy również na smsy. po 2 tyg 'poznawania' zaproponował spotkanie.nie pasowało wiec zaproponował znowu. ok przed samym wyjściem napisał mi esa ze jest z kolegami. poszłam po kumpele i spotkaliśmy sie paka.. nikogo z nich ani ja, ani ma kumpela nie znałyśmy więc było trochę drętwo, nie wiem jak im ale mimo to mi się podobało. kilka dni minęło i nasze rozmowy zaczęły się nudzić. jakieś 2 dni temu dowiedziałam się ze wyhaczył sobie inna laskę i do niej teraz startuje a to właśnie wtedy kiedy mi powoli zaczynało zależeć... co mam teraz myśleć? gadać z nim czasem udając ze to dla mnie nic i czekać aż mu się ta nowa odwidzi? może  w ogóle się nie odzywać i czekać aż mu się znudzi i przyjdzie w łaskę? a może kompletnie się obrazić, olać i załamać ? co robić..? chciałam jeszcze dodać ze on pali, pije okazyjnie na imprezach a ja jestem z reguły grzeczna .. brzydzą mnie fajki a do alkoholu tez mnie zanadto nie ciągnie czy to możliwe ze przez to ?

~lilia



Lilio!

Otóż, opisałaś właśnie częsty problem dotyczący relacji damsko-męskich. Często zdarza się, iż podczas kilka pierwszych dni/tygodni ludzie są sobą zainteresowani, chcą się bliżej poznać. Kiedy jednak wiedzą o sobie więcej okazuje się, iż pierwsze zauroczenie 'uleciało' i rozmowy zaczynają się nudzić, brakuje tematów na które mogliby pogadać.

Cóż pozostaje robić w takim wypadku, gdy chłopak z dnia na dzień o nas zapomniał? Starać się nie brnąć dalej na siłę, poczekać na rozwój sytuacji. Jeśli nadal stoimy w miejscu to należy się wycofać. Po co pchać się dalej, jeśli druga strona nie ma na to ochoty i nie przejawia najmniejszej chęci do tego aby to zmienić? To bez sensu:)

Jeśli jednak chłopak będzie dalej do Ciebie pisać to można udawać, że nic się nie stało, że o tym, iż podobno podbija do innej dziewczyny nic nie wiemy. W końcu może to tylko jego koleżanka, o chłopakowi być może jednak na tobie zależy.

Co do nałogów u chłopaka: Jeśli sama nie lubisz, nie tolerujesz, nie pochwalasz takiego zachowania u chłopaka to należy przemyśleć decyzję czy w ogóle chcesz się z nim zadawać. Zawsze może się tak zdarzyć, że koleś będzie Cię namawiał do palenia papierosów czy picia piwa itd.
Jeśli jednak chcesz z nim być i nie przeszkadza Ci to, to nie powinno być z tym problemów. Pamiętaj tylko, żeby nigdy nie pić alkoholu i palić papierosów tylko dlatego żeby coś udowodnić.
Mam kolegów, którzy też palą, ale wcale nie przepadają za dziewczynami, które też to robią.

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x