niedziela, 8 maja 2011

Co mam wtedy powiedzieć?

Hej ;) Chciałam się was poradzić ;] Poznałam fajnego chłopaka, wiem że jest mną zainteresowany, i chcę się ze mną spotkać ;) (mam prawie 15 lat ;P) I jak np. na tym spotkaniu on mi powie że mu się podobam to jak mam się zachować? Bo nie wiem czy wypada tak powiedzieć "ty też mi się podobasz" :P
Ps. Nigdy się nie całowałam Very Happy

Piszę do was bo to takie moje pierwsze spotkanie z chłopakiem który mi się podoba i trochę się stresuje Very Happy

~Niepewna ;)


 
Droga Niepewna!

Nie martw się:)
Na pewno nie będzie strasznie. Jeśli na prawdę on Ci się podoba, to oczywiście, że masz prawo do powiedzenia mu tego otwarcie. Nie ma żadnego problemu. Jeśli on będzie na tyle odważny by poruszyć ten temat już na pierwszej randce to znaczy, że nie chce się kryć z uczuciami.

Co do pocałunków: Na pewno będziesz umiała się całować. To się czuje.

Życzę powodzenia, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x