niedziela, 1 maja 2011

Czy może być coś między nami?

Dziewczyny... mam problem, zresztą można się domyślić. Do równoległej klasy chodzi świetny chłopak. Jeszcze tydzień temu dość często patrzyliśmy na siebie, raz się do mnie uśmiechnął...Ale teraz wydaje mi się, że wszystko to sobie ubzdurałam, że ja mu się nie podobam, bo np. dzisiaj widziałam go parę razy i jakbym była dla niego niewidzialna. Że może uśmiechał się, bo kolega mu coś zabawnego powiedział, a ja akurat się napatoczyłam i przypadkowo na mnie zerknął.Wysłałam mu zaproszenie do znajomych na naszej-klasie (bo mamy razem jedną lekcję i jedno kółko), zaakceptował, ale czuję, że nawet nie bardzo kojarzył, kim jestem. Wiem, że dziwna sytuacja, ale proszę,doradźcie mi, co mogę zrobić, żeby to jakoś... no... się wyklarowało.Nie należę do osób, które mają odwagę zagadać kogoś, kto im się podoba,ale na przykład chciałabym, powiedzmy, po kółku, wracając razem (w grupie kilku innych osób) na dworzec autobusowy, lepiej się zapoznać, pogadać. Myślicie, czy cokolwiek może z tego wyjść, czy po prostu...mam za bardzo rozwiniętą wyobraźnię?

~Sally



Droga Sally!
Skąd ja to znam? Tak się składa, że ostatnio chciałam bardzo poznać się z chłopakiem z młodszej klasy. Jaki sposób wybrałam?

Łaziłam na przerwach dookoła szkoły. Może z 6 razy w ciągu jednej przerwy. I za każdym razem uśmiechałam się szeroko do tego chłopaka. I co? Po piątej rudzie zwrócił na mnie uwagę:P. Na następnej przerwie identyczny scenariusz: Łażę, łażę. W końcu powiedział do mnie "cześć". Oczywiście słodko mu odpowiedziałam. To było kilka dni temu. Teraz jestem na etapie, że czasem trochę pogadamy, pośmiejemy. Ale już widzę, że to kompletny kretyn, więc nic raczej z tego nie będzie^^

Chłopcy czasem też mają opory przed tym czy mają u dziewczyny jakieś szanse i dużo ich kosztuje to, aby się odezwać, zrobić pierwszy krok. Być może tak jest w twoim przypadku.



Tak więc, odpowiedź jest prosta: trzeba próbować. W miłości, jak i na wojnie wszystko jest dozwolone;-) Jak z nim porozmawiasz w mig zrozumiesz co jest między wami i czy są jakieś większe szanse. Jednak pamiętaj, że możesz się rozczarować.


Dziewczyny, jak piszecie na GG to piszcie, że jesteście z bloga i nie piszcie tylko dlatego "że wam się nudzi". Miałam kilka głupich wiadomości;/

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x