wtorek, 17 maja 2011

Czy warto tracić dla niego głowę?

Mam na imię Kornelia i mam 14 lat. Od jakiegoś czasu podobał mi się pewien chłopak, który codziennie jedzie ze mną tym samym busem do szkoły. Powiedziałam to moim dwóm najlepszym przyjaciółkom... I jakoś, ale nie przez nie, dowiedziała się o tym dziewczyna która mnie nie lubi. I JAKOŚ dowiedział się o tym ktoś z jego klasy. I gdy jego kumpel przyszedł spytać się która to, ona ^^wskazała na mnie. Ja się zburaczyłam i poszłam. A niedawno okazało się,że nałogowo pali (a ja tego nie znoszę!) i prawdopodobnie jest podrywaczem. Z pozoru skromny, cichy, a w duchu pewnie ogień.... I do niego liże się taka słodka typa z jego klasy. Pasują do siebie nie?...Czy warto w niego inwestować, że tak się wyrażę? Proszę o odpowiedź.Choćby w komentarzu. Pozdrawiam ekipę NBS ;)~K.,



Kochana Kornelio,

gdy zapytasz czy warto inwestować w miłość, dla mnie odpowiedź będzie prosta. Będzie brzmiała "tak". Ale jeśli chodzi o zakochanie to odpowiedź nie zawsze jest taka sama.

Napisałaś o nałogu chłopaka. Jeśli na prawdę nie mogłabyś znieść towarzystwa palacza i nie potrafiłabyś tego tolerować być może lepiej się wycofać. Jeśli chłopak sam nie straci dla Ciebie głowy może się okazać, że wcale nie podoba mu się to, że ktoś gani go za palenie i namawia by to rzucił. Poczuje wtedy, że ktoś zbyt wkracza na "jego teren" i zechce się wycofać.

Drugą wadą chłopaka, o której wiesz jest jego łatwy stosunek do dziewczyn. Niezbyt przejmuje się kolejnymi laskami, które się z w nim zakochują i brnie na przód by przyjmować komplementy od innych i samemu je podrywać. Przy osobie, która będzie dla niego ważna może się zmienić na lepsze, lecz w cale nie musi.

Może się również okazać, że informacje o paleniu przez niego i tym, że jest podrywaczem są fałszywe, a z przed nosa może Ci uciec twój przyszły chłopak. Także, decyzję o tym, czy dalej zwracać na niego uwagę pozostawiam Tobie:) A, i mam jeszcze jedną myśl, którą chcę przekazać. A mianowicie: "Nie zawsze niegrzeczny chłopak jest niedobrym kumplem i chłopakiem. Nie trzeba zawsze odganiać tych, którzy wydają się źli. Może w bliższym poznaniu okażą się najlepsi?"


Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x