czwartek, 26 maja 2011

Jak dać mu do zrozumienia, że on mnie nie interesuje?

Spodobał mi sięchłopak, który pali. Więc zrezygnowałam. Ale moja 'super' koleżankajakoś się dowiedziała i gdy jego kolega się coś tam spytał w szkole, toona na mnie rękę pokazała "a ona się buja w nim" i pokazała na niego.Ja stamtąd uciekłam i teraz gdy on się na mnie gapi, nie wiem co mammyśleć. Czy on wie? Czuję się jak idiotka... :/ Bo ja nienawidzępalaczy i wgl... Od poniedziałku znów będę go widzieć w szkole. Corobić gdy go widzę? Pomożcie. Mam 14 lat. ~Martix



Droga Matrix!

To na prawdę smutne, że w naszym otoczeniu są osoby, które na co dzień są naszymi ''psiapsiółkami", a przy jakiejś okazji chcą nam sprawić przykrość i potrafią narobić nam kłopotów. Taki przypadek nadarzył się właśnie Tobie. Na szczęście mam kilka sposobów by skutecznie pokazać, że Ci nie zależy:

1.
Nie zwracaj na niego uwagi. Gdy przechodzi korytarzem lub siedzi na jego końcu to nie wpatruj się w niego.
 

2.
Gdy on na Ciebie spojrzy popatrz z miną "Czego chcesz? O co Ci chodzi?".

3.
Gdy ktoś jeszcze zapyta Cię o to, czy coś do niego czujesz to roześmiej się głośno i zaprzecz. Powiedz, że to jakaś głupia plotka, którą rozsiewają głupie plotkary i nie przejmuj się tym.

4.
Jeśli będzie ciągle się na ciebie patrzył poprostu podejdź i zdziwiona zapytaj o co mu chodzi. Będzie to dla niegodziwne i powoli przestanie myśleć, że jednak się w nim kochasz.

5. Powiedz tej samej koleżance, że zakochałaś się w innym.(Nie mów w kim.) Najprawdopodobniej, znów, oczywiście przez przypadek wygada się, że tamten już Ciebie nie interesuje.


Miałyście podobny problem? Jak sobie poradziłyście? Napiszcie w komentarzu:)


Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x