sobota, 14 maja 2011

Jak pokazać mu, że wpadł mi w oko?

Święta Święta i po Świętach ... A jutro Sylwester, ijaaaa. A później Nowy Rok. Super. Znów mnie nie było. Ale jestem. Dla Was i tylko dla Was. 
Hmm Ja mam taki problem. W tym roku do mojej klasy doszedł pewien chłopak. Wcześniej chodził do równoległej klasy, ale innego profilu. Nie zauważałam go. Gdy doszedł do mojej klasy zaczął mi się podobać. Od września mi się podoba. Szczerze mówiąc nie wiem co mam zrobić. Fakt faktem czasem z nim rozmawiam, wygłupiam, ale chcę, aby w jakiś sposób zauważył to, że mi się podoba. Co zrobić?

~Tann

Droga Tanno !
Przydałaby mi się jeszcze informacja na temat tego czy Ty równiez mu się podobasz. Najwidoczniej takowej nie masz, skoro o tym nie napisałaś. No cóż, postaram Ci się pomóc i bez niej.  
A więc - Pytasz co zrobić aby dostrzegł, iż Ci się podoba ... Wystarczą głębokie, długie spojrzenia w oczy. Lekkie dotknięcie jego ręki. Delikatny, zabawny komplemencik co do jego usbioru, nowego telefonu itd... Jeśli on nie wychodzi z jakąś poważniejszą inicjatywą to Ty zaproś go na wycieczkę rowerową, spacer, czy odwiedzenie galerii. Wszystko zależy od Twoich i jego zainteresowań.
I pamiętaj, że dziewczyna też czasem MUSI zrobić pierwszy krok, bo nie wszyscy chłopcy to casanovy, którzy potrafią poderwać każdą laskę.
Pozdrawiam Cię z całego mojego małego serduszka w ten zimowy wieczór. ;*
Rebell. < /3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x