niedziela, 15 maja 2011

`Jest brzydki, ohydny` i mnie kocha. Co teraz?

Bardzo proszę o pomoc!muszę spłoszyć chłopaka!! Jest brzydki, ohydny, nienawidzę go od zawsze, a on sie we mnie zakochał i mówi to przy całej klasie!!! Jak mu powiedziałam żeby spier... to sie zasmial i dalej robi swoje. nie da sie z nim normalnie rozmawiac...PROSZĘ O POMOC!On mi przynosi obciach, zresztą ja zakochałam sie w innym!~biedna


Droga biedna -.-
Ewidentnie spłoszyć to Ty musisz swoją wielgachną dumę i brak wyczucia taktu ! 
Czy Ty normalnym rozmawianiem nazywasz klnięcie ?! No to gratuluję wyobraźni. Rozmawiaj w ten sposób z mamą lub tatą. To może Ci wytłumaczą jak się NORMALNIE z kimś rozmawia. 
Jedyną rada jakiej mogę Ci udzielić to postawienie się w jego sytuacji .
Pomyśl, że ten INNY, w którym jesteś zakochana mówiłby lub myślał o Tobie to samo co Ty o tym nieszczęśniku. Przynosi Ci obciach tym, że się w Tobie zakochał i oznajmia to całemu światu ? Ten obciach to przynosi chyba jedynie sobie, że zakochał się w kimś tak wyrafinowanym o.O
Ale się wkurzyłam. uff ^^''
Rebell. <3

1 komentarz:

  1. We mnie też się zabujał niezbyt ładny chłopak i poczatkowo chciałam go do siebie znichęcić, ale okazał się niziemsko fajny. Chodzi mi o chorakter, nie jakąś głupia urodę. Z resztą później dopiero zrozumiałam czemu wyglądał jak wyglądał. Cieszę się, że nie byłam taka niemądra i jednak dałam mu szansę i teraz jesteśmy świetnymi przyjaciółmi. W tym przypadku może być inaczej, ale spróbowałabym go poznać, a nie skreslać z powodu niezbyt ładnej twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x