wtorek, 10 maja 2011

Jest pomiędzy nami 5 lat różnicy!

Hello! Sorka, że nie pisałam, ale święta i te bajery... jakoś nie było kiedy:) Ale jestem: zwarta i gotowa by odpowiadać.

Zaczynam:

Hej dziewczyny :) Na początek, chcę Wam oznajmić, że Wasz blog jest super, i czytam go od początku istnienia (jeszcze przed kasacją, go czytałam :)), ale nigdy nie odważyłam się napisać komentarza...: ] A więc, od pewnego czasu podoba mi się chłopak X. Świetnie się dogadujemy, mamy podobne zainteresowania, styl i charakter :) Ale jest pewnie problem, jest on ode mnie starszy o 5 lat...Podobno wiek nie ma znaczenia, ale jeśli miałabym z nim chodzić, to co bym powiedziała rodzicom? Ale jest jeszcze jedna sprawa, jestem strasznym tchórzem, bo kiedy go spotykam uciekam, lub się chowam.. Strasznie się go wstydzę, ponieważ spotkałam go z 20 razy, ale boję się pogadać z nim w RL,(dotychczas gadam z nim na gadu-gadu i naszej-klasie :P),ponieważ nie bardzo wiem o czym z nim rozmawiać, a nie chcę wyjść na idiotkę.. Dziewczyny, pomóżcie, proszę!:* Będę bardzo dźwięczna xD ~Kamila



Droga Kamilo!
Otóż pisałam już odpowiedź na podobne do tego pytanie i muszę jeszcze raz odpowiedzieć podobnie: jeśli czujesz, że jest pomiędzy Wami bariera emocjonalna, że się różnicie to może trzeba pomyśleć o kimś innym?

Co z rodzicami:
1. Prawda.
2. Kłamstwo.
Ad.1. - Podobno najlepsza prawda jest lepsza od kłamstwa. Może rodzice nie będą pytać go o wiek, nie poznają, że wygląda o 5 lat więcej niż ty. W skrócie: być może nigdy nie dowiedzą się ile ma lat, bo nie nadarzy się okazja. A jak się nadarzy to prosto i otwarcie: Ma x lat. Zakochałam się w nim i wiem, że to uszanujecie(możesz dodać "bo jesteście najbardziej kochanymi rodzicami na świecie xD)

Ad.2. - Jeśli wiesz, że zabronią Ci się z nim spotykać, a przede wszystkim ich zdanie jest dla Ciebie rozstrzygające i zawsze musisz się z nim liczyć. Możesz zataić jego prawdziwy wiek, twierdząc, że jest tylko 2 lata starszy, lub(jeśli wygląda) w twoim wieku.

Mniej nieśmiałości! Skoro na GG dobrze Ci się gada to też tak będzie w realu:) Powtarzaj to sobie i będzie dobrze:)

Pozdrawiam, Em-94

Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x