czwartek, 5 maja 2011

Kolczyki

Hej, mam do Was ogromną prośbę. Mogłybyście napisać coś na temat tworzenia kolczyków? Widziałam na allegro wiele wyrobów "hand made" i bardzo mi się podobają. Chciałabym sama zrobić sobie kolczyki albo też podarować koleżankom. To oryginalny i niedrogi prezent. ;) Mogłybyście opisać materiały, jakie są potrzebne? Wiem tylko o biglach i czymś w rodzaju szpilek, które tworzą "podstawę"kolczyka, ale np nie mam zielonego pojęcia jak bigle i szpilki połączyć. Pomocy!

~Błękitna




Cześć Błękitna!

Dzisiejszą notkę poświęcę tworzeniu kolczyków. Dokładniej, będzie to taki wstęp do tworzenia biżuterii, czyli co z czym się je. Jest to doskonały dodatek, który upiększa i zmienia wizerunek kobiety. Do własnej biżuterii potrzebujemy głównie drutu i koralików.
Mam nadzieję, że poniższa instrukcja przybliży wam podstawy robienia kolczyków. Dzisiaj taki mały wstęp, w ramach notek będę rozwijać ten temat.
Zacznijmy od potrzebnych narzędzi:

- szczypce do cięcia drutu




- szczypce płaskie (służą do przytrzymywania i zaciskania drutu)



- szczypce okrągłe (służą do formowania drutu)



- drut (polecam ten średniej długości 0,8mm)


- zawieszki do kolczyków/bigle


- koraliki


Instrukcja na podstawowe kolczyki:

1. Odmierzamy dwa kawałki drutu tej samej długości.
2. Na każdy z nich nawlekamy koraliki.
3. Robimy pętelki na końcu każdego z drutów (użyj szczypców okrągłych)
4. Nawlecz koralik na bigla dzięki jednemu z tych zagięć.



 Serdecznie pozdrawiam,
Callamelli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x