środa, 18 maja 2011

Miłość czy przyjaźń?

Hej dziewczyny ! mam problem. Ostatnio przez dodatkowe zajęcia zbliżyłam się z moim kumplem. wydaje mi się ze traktuje mnie teraz inaczej, jak jakąś laskę która mu się podoba. posyła mi zalotne spojrzenia, ale widuje ze z innymi dziewczynami ma równie świetny kontakt. koleżanki twierdza ze się we mnie podkochuje a ja im za wacka nie wierze. no a on mi się też zaczął podobać po pewnym dniu ... mhmm.. i co mam począć? chciałabym by coś z tego było ale potem boje się ze nie będzie tak samo jak kiedyś..~. zdziwiona



Kochana,
tak się składa, że gdy pisałam formularz na współautorkę miałam napisać odpowiedź na podobne pytanie do tego, które ty zadałaś. Pytano w nim o to, czy zastąpić przyjaźń miłością. Wtedy odpowiedziałam nie i miałam ku temu podstawy. Jednak w twoim pytaniu inne są fakty i moja odpowiedź będzie również inna. Kolegujecie się, więc na pewno sporo wiesz na jego temat. Ze źródła jakim są koleżanki wiesz, że on się w Tobie podkochuje. On zaczął Ci się podobać.  Dlatego uważam, że można by spróbować. Cóż pozostaje Ci teraz z tym robić? Możesz wraz z koleżankami zrobić mały rekonesans. Niczego nie sugerując pokręć się wśród kolegów tego chłopaka, wybadaj co oni sądzą na ten temat. Z własnego doświadczenia wiem, że koledzy wiedzą na prawdę dużo o swoim kumplu:) Może uchylą rąbka tajemnicy? Następnie, gdy czegoś się dowiesz zdecyduj co dalej robić. Jest ryzyko, ale pamiętaj, że póki nie spróbujesz to się nie przekonasz;)

Pozdrawiam, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x