poniedziałek, 30 maja 2011

Nie wiem, którego wybrać! I jak zagadać?

Na początek napiszę, że jestem głupia. A potem przedstawię swój problem. Wpadłam w oko pewnemu chłopakowi (tak na marginesie, to jest największe ciacho w szkole..), on mnie podrywa itd. Wszystko fajnie, tylko mnie nie do końca odpowiada jego charakter. Mimo iż czuję się dowartościowana, jest z niego trochę babiarz. Podoba mi się drugi chłopak, fajniejszy z charakteru. Tylko że on... jakby nie jest zainteresowany dziewczynami. Mam jego nr GG i tel. kom., tylko że nie mam zielonego pojęcia jak zagadać. Wszystkie tematy wydają mi się bez sensu, on nie wie o moim istnieniu. Przed chwilą się bawiłam i wysłałam mu wiadomość: 'j', po czym napisałam, że to pomyłka. xD Wiem, bardzo dojrzałe i inteligentne. Ja po prostu czuję desperację, nie wiem którego wybrać, jeden wydaje mi się fajniejszy od drugiego, ale tak naprawdę cały problem leży we mnie... Proszę czytelniczki bloga o JAKąKOLWIEK radę. Z góry dziękuję.~Duś



Kochana Dusiu!

Mam dla Ciebie i innych dziewczyn, które mają podobny problem jedną, bardzo pożyteczną radę: Kierujcie się sercem, a nie tylko tym co podpowiada rozsądek. Lepiej poczekać na odpowiednią chwilkę niż być z kimś kto nie do końca do nas pasuje. Co z tego, że będziesz chodziła z jednym skoro bardziej Cię ciągnie do drugiego lub nie lubisz jego charakteru?

Postaraj się zwrócić uwagę tamtego chłopaka:
-wyślij mu bardziej mądrego esemsesa:). Może zapytasz czy nie wie kiedy będzie w szkole jakiś konkurs, albo czy jutro będzie pani od polskiego? Możesz oczywiście napisać coś innego! Dalej samo powinno się potoczyć. Jak chłopak odpowie to podziękuj i podrzuć inny temat. Możesz zapytać czy jest teraz zajęty, czy ma czas żeby popisać.
- W szkole oczywiście możesz się do niego uśmiechnąć, w kolejce na stołówce zapytać czy Cię wpuści, usiąść obok niego itd.



Życzę powodzenia,
Em-94 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x