poniedziałek, 9 maja 2011

Nie znam go, a strasznie mi się podoba!

Jak mnie znów długo nie było. No po prostu masakra. Nie odpowiadałam na pytania z różnych powodów, jednak najważniejszym chyba była nauka. Zresztą podczas mojej nieobecności nazbierały mi się tylko 2 pytania. I w tym jedno niezwiązane z moją kategorią. Hm... Może nie chcą mnie przemęczać :p ? Zresztą... I tak nie dawałyście mi spokoju. Codziennie na gadu pisze do mnie kilka z dziewczyn z problemami. Cieszę się z tego powodu baaardzo, bo Wasze problemy są ucieczką od moich. Achh ^^ No ale dość , przechodzę do `konkretów` .
Heej : ) Macie naprawdę fajny blog. Wchodzę tu od czasu do czasu czytając Wasze porady, teraz sama mam jeden.
Nazwijmy mnie Y, a moją sympatię X.
No więc X jest ode mnie starszy o rok. Chodzimy do tej samej szkoły i w ogóle. Tyle,że nigdy ze sobą nie gadaliśmy. On jest bardzo przystojny i lubiany więc dużo osób się koło niego kręci. Mam jego gg. Nawet gadałam z nim chwile podając się za inne osoby, ale on zaraz blokował. Strasznie mi się podoba, ale nie mam pojęcia jak zwrócić jego uwagę. Jestem nieśmiała, jeśli chodzi o chłopców, więc nie mówcie mi, że mam do niego zagadać bo dostanę gęsiej skórki.. he. Doszedł do naszej szkoły 2 lata temu ale się nie zapoznaliśmy. Kiedyś z nim pisałam (sms) ale wymyśliłam, że to kumpela bawiła się moim fonem i pisaliśmy chwile o niej, a później koniec. Co ja mam zrobić.. jak zwrócić jego uwagę ? Boje się, że on mnie wyśmieje jeśli coś do niego powiem..To nie jest tak, że on mnie nie zna i nie zauważa, bo jestem raczej znaną twarzą w szkole ale wiem, że on sam do mnie nic nie zagada i w ogóle..Ehh.. Pomóżcie mi proszę..;p Pozdrawiam Gorąco ! :*:*:*

~nieśmiała Zakochana.





Droga nieśmiała Zakochana ;)
Przede wszystkim musisz zacząć walczyć z nieśmiałością, bo to bardzo miesza w życiu. Ale na ten temat notka już była, więc wystarczy poszukać. Rozumiem,że chcesz zbliżyć się do p. X jako do chłopaka. Hm... Najlepszym sposobem według mnie jest zagadanie do niego na gadu (jeżeli na 100% wykluczasz rozmowę twarzą w twarz), ale tylko i wyłącznie jako TY. Po co się podszywać pod innych ? To nie był zbyt mądry pomysł. No chyba, że miałaś w tym jakiś cel. W co szczerze wątpię. Więc tak jak piszę, zagadaj do niego na gg, tylko nie z tekstem ` co tam ?`, bo to potwornie głupie, proste itd... Przedstaw się ładnie, zapytaj czy Cię kojarzy, jeśli nie to mu opowiedz,która to Ty i zacznij z nim pisać. O wszystkim. Nie musisz mu od razu wyznawać miłości. Na początek po prostu się z nim zaprzyjaźnij, a dopiero później osądzimy, czy jest wart bycia Twoim chłopakiem :)
Pozdrawiam Cię z całego mojego małego serduszka ;)
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x