niedziela, 22 maja 2011

On ma już dziewczynę!

Kiedyś podobał mi się pewien chłopak,dokładnie mój sąsiad bo spędzałam z nim dużo czasu, ale miałam wtedy 13 lat..a teraz mam 16 natomiast on 18. No i jest tak jak mi się podobał to tylko z nim nie pisałam, nic nie było. A teraz od jakiegoś czasu odnowiliśmy znajomość. Piszemy codziennie, on prawi mi komplementy i nawet powiedział że MU SIĘ PODOBAM. Ten chłopak jest zaje****, naprawdę go lubię, a może nawet coś więcej, rozmawiamy tez często na żywo...i naprawdę jest wszystko super, nawet w piątek czeka dyskoteka...choć nie wiem czy mnie do tańca poprosi...bo jest taki bardzo istotny problem....ON MA PANNę!! No i co ja mam robić?!Nie mam bladego pojęcia o co mu chodzi;(
proszę odpisz na mój komentarz jak najszybciej...:)
A swoją droga macie super bloga!!Znalazłam na nim wszystko co chciałam:))
Dziękuje:* ~Kinga:))


 
Kochana Kingo!
Cieszę się, że blog i nasze porady Ci się przydają i z nich korzystasz:)

Co do Twego pytania:
O co mu chodzi? O Ciebie! A dokładnie o to, że znów zwrócił na Ciebie uwagę i po prostu stracił głowę. Sama piszesz, że ma dziewczynę, a mimo to komplementuje Ciebie, często rozmawiacie...
Jeśli myślisz, że między Tobą a nim mogłoby coś być to czekaj na rozwój sytuacji. Chłopak sam się przed Tobą otworzy i na pewno wyjaśni. Jeśli sprawa jego dziewczyny będzie sprawiała jakieś wątpliwości to po prostu poproś go o wyjaśnienia. Radzę Ci nie wplątywać się w związek jeśli będziesz tą trzecią. Porozmawiaj z chłopakiem szczerze. Masz prawo wiedzieć jak jest pomiędzy nim, a jego dziewczyną. Może to, że byli razem to już tylko historia?

Życzę powodzenia, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x