wtorek, 31 maja 2011

Po myciu się kręcą- po czesaniu prostują

Mam pytanie dotyczące włosów. Gdy umyję głowę,moje włosy się kręcą,ale gdy już je uczeszę,momentalnie się prostują. Pomóż,proszę! Chciałabym mieć kręcone!!

~Madzi@



Droga Madziu!

Egh, ja też dałabym wszystko za loki, pocieszam się tylko tym, że mam chociaż ładne włosy (nie bez wysiłku z mojej strony ;)). Tak to jest, że obdarzeni prostymi puklami koniecznie chcą mieć fale albo nawet sprężynki, a Ci o kręconych - proste. To dlatego, że każda opcja ma swoje wady i może wywołać problemy (kręcone przesuszają się, puszą i często nie dają się rozczesać, a proste mierzwią się, klapną, brak im puszystości albo łatwo się przetłuszczają).

A teraz już na temat ;).
Moim zdaniem, w Twoim wypadku pomogą odżywki i szampony do włosów kręconych lub falowanych. Jestem za używaniem raczej tych pierwszych, bo często używamy szamponów mających na celu wyeliminować inne problemy, np. przesuszanie się, przetłuszczanie, łupież, wypadanie, łamanie się itd.

Nivea Hair Care, Flexible Curls, Odżywka 'Skręt fal i loków'
Cena: 8 - 11 zł
Pojemność: 200 ml

Wiem, że może Ci się wydawać, iż ten kosmetyk jedynie podkreśla naturalny skręt, ale słyszałam (i czytałam na różnych forach) wiele pochlebnych opinii na temat tej metody.

Jeśli nie brak Ci czasu, zwyczajnie stosuj jeden z wielu domowych sposobów. Zresztą, polecam lekturę notek:

Domowe sposoby na loki.

Jak podkręcić włosy prostownicą?

Termoloki.

Domowe sposoby na fale.

Jak sprawić, by loki były trwałe?


Życzę Ci udanego Sylwestra i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x