poniedziałek, 2 maja 2011

Rozmawiałam z nim kilka razy. Co dalej?

Hej ;** PROSZE O POMOC CHOCIAZBY W KOMENTARZU I CHOCIAZBY OD CZYTELNICZEK!!! SadSad na początku powiem, że b. lubię waszego bloga i życzę sukcesów. A teraz druga sprawa. Mam problem - opowiem:
Zakochałam się w pewnym chłopaku. Jest śliczny i fajny. Jest to były chłopak mojej kuzynki. Ale nie w tym sęk. Baaardzo mi się on podoba i wydaję mi się, że się zakochałam...on już z moją kuzynką nie chodzi i on nie ma dziewczyny. Piszę z nim na gg. Muszę jeszcze o nie go rywalizować, bo w nim zakochały się jeszcze dwie dziewczyny:(. Piszę z nim na GG - nie wiem już o czym mam z nim pisać, proszę pomóżcie;) I jak go poderwać na GG? Co mu pisać, itp.? Proszę, pomóżcie....to b.ważne, nawet sobie nie zdajecie sprawy...nie myślcie "O kolejna, która ma problem z chłopakiem". Proszę o b. pomocne, przemyślane rady..będę ogromnie wdzięczna. I jeszcze dodam, że gdy on chodził z moją kuzynką, nie raz z nim gadałam na real i w ogóle...bardzo dobrze się dogadywaliśmy. Proszę, pomóżcie, o czym pisać z nim na GG i jak go poderwać, co mam mu pisać takiego, aby flirtować z nim? Błagam o pomoc!! Pozdrawiam ;**

~Karooola



Witaj:)

Aby on o tobie pamiętał pisz z nim jak najczęściej na GG. Pamiętaj tylko, aby nie przeszkadzać. Np. kiedy ma opis: " GRAM! NIE PISAĆ" to na prawdę postaraj się nie pisać. Jeśli ten opis będzie miał długo i nie będziesz mogła się powstrzymać to pierwszą rzeczą jaką powinnaś zrobić to zapytać czy możecie pogadać.

Zaproś go gdzieś. Do kina, na spacer po parku, na rolki, łyżwy, na basen, gdziekolwiek.

Jeśli chodzi o tematy do rozmów to odsyłam do notki:
Chłopcy: Tematy do rozmowy!

A jeśli chodzi o flirt... no cóż:) To się ma, lub nie:) To co dla kogoś jest flirtowaniem, dla kogoś innego jest prawie normalną rozmową. Zmiana głosu na delikatniejszy, słodkie pytania, miłe uśmieszki itd.

Życzę powodzenia, Em-94

gg: 9453095

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x