środa, 4 maja 2011

Ta nieśmiałość..

Hej Smile chciałam spytać Was o radę. Otóż podoba mi się pewien chłopak z równoległej klasy. Moja grupa i jego mają razem francuski, dlatego spotykam go dwa razy w tygodniu (nie licząc mijania się na korytarzach). Jestem chorobliwie nieśmiała i nie wiem, jak do niego zagadać. Nie chciałabym stracić takiej szansy, bo już kilku chłopców wcześniej mi się podobało, ale nigdy nie miałam odwagi, żeby do nich podejść. Możecie mi poradzić, jak to przezwyciężyć, albo jak zwrócić na siebie jego uwagę?

~Bushie




Witam Bushie;)
Nie wiem ile masz lat! Ale mysle , ze około 14- 15. Dlaczego tak myśle? Bo własnie w tym wieku miałam taki sam problem jak Ty. Wydawało mi się , że nie umiem zagadać do chłopaka , bo on mnie wysmieje albo zrobie z siebie idiotke! Dobrze wiem co to jest za lęk.
Moge Ci powiedzieć ze im staje się starsza tym więcej wiem o życiu. To przychodzi zawsze z czasem;) Stajemy się mądrzejsi i innaczej patrzymy na rózne sprawy.
Chłopcy tez mają takie problemy nie tylko dziewczyny.
Boją się ze jesli zagadają dziewczyna odwróci się i nawet nie zamieni z nimi słowa.
Niesmiałość to uczucie które jest w Tobie. Osoby które trudno nawiazują nowe znajomości zyją często w swiecie nierealnym. Widaje się im , że  osoba do której sie coś  powiedziało bedzie cały czas o tym mysleć i śmiac cały dzień.
To jest tylko świat który sobie sami budujemy! Ludzie czasem odbieraja nas całkiem inaczej niz o tym myslimy. O mnie np . mówią , ze sie niczym nie stresuje , a to całkowicie się mija z prawdą.

Nie mozesz się tak stresować , bo takie sytuacje poddenerwowania widac.
A co Ci szkodzi  z nim porozmawiać ? Przeciez to jest tylko człowiek! Wielkiem błędem jest nie pokazywanie jakim się jest , bo czujemy ze moze to byc nieakceptowane. Tak tylko udawana grzeczność i szleństwo szybko wychodzi i nie wiemy co następnie zrobic.
Bądz w 100% sobą nie musisz udawać super menki , że jaka to Ty nie jestes wyluzowana.
Tajemnicze dziewczyny ( bo tak mysla ludzie o osobach niesmiałych) tez sa bardzo atrakcyjne.
Nie kazdy lubi taką otwartosć na kilometr;) Nie musisz czyms zwracac na siebie uwagę tylko patrz na Niego jak na człowieka. Droga do  ludzi jest tak prosta , a my tak myslimy i myslimy , a zycie mija...

PS. Pamietaj jednak o tym , żeby zawsze ładnie , czysto wygladać!!! A usmiech to podstawa do osiagniecia celu;) Życze Ci zeby się to udało... i nie bój się zycia ono chce Cie pogłaskać po głowie;p

Pozdrawiam Cię;)

Ośka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x