czwartek, 23 czerwca 2011

Czy istnieje szyfr do chłopaka?!

Na początku chciałabym serdecznie przeprosić za mój prawie miesiąc nieobecności. Spowodowane było to głównie tym, że zaczęła się wiosna. A wiadomo co głównie nadchodzi wraz z przyjściem wiosny. Tak, tak. Miłość. Zauroczenie. Jakieś pozytywne uczucie. Nie wiem. To COŚ,no ;d Ważne, że z wzajemnością. O tak... Jednak moje cudne czytelniczki nie zapomniały o mnie i raczyły mnie zdumiewać swoimi pytaniami pisząc do mnie na gadu. I bardzo dobrze. Tak naprawdę tylko tam jestem z Wami na bieżąco. Odpowiadam na wszystkie pytania. Nawet na te nie z mojej dziedziny, które często się zdarzają. Natomiast pomagam na tyle, na ile moja wiedza mi pozwala. 
   
Macie zajefajnego blogoska;) 
Proponowałabym abyście dodały "szyfr do chłopaka"
coś w stylu ze co znaczy gdy mówi coś,albo jakie może mieć myśli;)
-Maadzia
 
 

Cześć, Magdo.
Kiedy pierwszy raz przeczytałam ten komentarz ( a było to bardzo dawno temu), to nasunął mi się na myśl obraz Ciebie jako małoletniej dziewczynki, która wielbi się w gazetkach typu - Bravo Girl. 
Pamiętam, że kiedy miałam te swoje 11 czy tam 12 lat, to takowe artykuły tam gościły. Szyfr chłopaka. Pf. Ja rozumiem, że faceci są dość skomplikowanymi w obsłudze urządzeniami, acz... Myślę, że nie ma czegoś takiego. 
Dziewczyny ! Ile chłopców na świecie, tyle możnaby określić tych szyfrów. Bo każdy ma swój indywidualny sposób wyrażania się. I cała magia polega na tym, by ten szyfr w swoim wybranku odgadnąć. Po to staramy się poznać naszych lubych, po to przebywamy z nimi często i gęsto, by wiedzieć co myślą i czuję kiedy mówią to czy tamto, lub kiedy na ich słodkiej buzi ukazuje się ten czy siem grymas. Ja rozumiem,że żadna z Nas nie może być wróżką, czy jasnowidzem. Natomiast myślę, że kiedy poznamy swoich ukochanych na te choć 89%, to śmiało będziemy mogły czytać im w myślach ;) 
Pozdrawiam i życzę dojrzalszego postrzegania facetów i ich skomplikowanego działania.
Rebell. (10718359.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x