środa, 1 czerwca 2011

Jak się ubrać na rozpoczęcie/zakończenie roku?

Witajcie dziewczyny! Zwróciłam uwagę, że macie problem z tym, co ubrać na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego. Wielu z nas znudziły się już standardowe komplety, czyli czarna spódnica i biała bluzka. Pomogę Wam dobrać ubrania tak, by były zarazem adekwatne do sytuacji i modne.

    

Najważniejsze jest to, by w Waszej kreacji nie zabrakło odcieni takich jak: czarny, granatowy, szary i biały. Są to kolory zarezerwowane na oficjalne uroczystości szkolne. Nie możemy przychodzić na rozpoczęcie roku w ubraniach, których kolor będzie bardzo zwracał uwagę innych. Nauczyciele i dyrekcja mogą powiedzieć, że nie przestrzegasz statutu szkoły, a wtedy negatywne uwagi wylądują w Twoim dzienniczku. Oczywiście dodatki mogą być już weselszych kolorach typu czerwony lub zielony. Dozwolone jest również w niektórych szkołach zastępowanie koloru czarnego - brązowym.

A teraz podam Wam przykłady kompletów na ten "wielki" dzień.

Propozycja nr 1.

  

Ta propozycja zarezerwowana jest dla wysokiej i dość szczupłej dziewczyny. Dominuje tu oczywiście klasycznie biel i czerń. W tym sezonie modne są buty na koturnach, te tutaj świetnie pasują do długiej sukienki. Bardzo podobają mi się bransoletki, które tu dobrałam, jednak nie wiem, w jakim sklepie są dostępne. Jak się dowiecie, dajcie znać. ;)

Stylizacja nr 2.
  

Ten komplecik przeznaczony jest dla dziewczyny, która nie wstydzi się pokazywać swoich nóg. jest to trochę luźniejsza stylizacja, jednak buty na obcasie dodają jej powagi. Nie mogło zabraknąć dziewczęcych dodatków.

Stylizacja nr 3.

  

W tym przypadku postanowiłam zrezygnować ze zwykłej białej bluzki, zastępując ją łososiową koszulą w delikatne groszki. Poleciłabym tą stylizację dziewczynom, które mają mały biust - kokarda optycznie go powiększy. 

Stylizacja nr 4.

  

Tutaj postanowiłam ożywić czarno-białą sukienkę, stosując różowe dodatki. Pastelowy róż nie będzie się aż tak rzucał w oczy, a doda kompletowi nowoczesności i świeżości. Polecam go dziewczynom z obfitym biustem, gdyż ta sukienka go wyeksponuje.

Stylizacja nr 5.

  

Stylizacja z myślą o tych z Was, które nie lubią nosić spódnic lub sukienek. Jest to komplet dobry na co dzień, jak i na ważniejsze okazje. W żakiecie, jaki przedstawiłam możecie podwinąć rękawy - jest to modne w tym sezonie. 

Stylizacja nr 6.

  

A oto coś dla tych, które nie lubią nosić granatowych czy czarnych strojów. Jednak musicie pamiętać, że nie wszystkie szkoły zezwalają na noszenie brązowych barw na uroczystości szkolne. 

Stylizacja nr 7.
  

Tutaj biało-czarna sukienka została urozmaicona czerwonymi dodatkami. Szarfa, którą przepasano sukienką podkreśla talię. Bardzo modny jest teraz wzór róży na torebkach.

Stylizacja nr 8.

  

Jeśli chcesz być oryginalna, to stylizacja dla Ciebie. Spodnie rurki, koszulowa bluzka oraz modna kamizelka. Bardzo podobają mi się załączone tutaj buty. Pamiętaj, jeśli masz zbyt duży biust, kamizelki nie układają się na Tobie zbyt dobrze, więc lepiej z nich zrezygnuj.

*******

To były już wszystkie stylizacje, jakie mogłam Wam dziś zaproponować. Mam nadzieję, że te komplety będą Wam się podobały. ;) W ramach możliwości dodawałam nazwy sklepów, oraz ceny, gdybyście zdecydowały się kupić coś z załączonych przeze mnie zestawów. Jeśli wiecie, gdzie znaleźć podobne i tańsze ubrania, napiszcie w komentarzach. Ja szukałam ciuchów na stronach sklepów, które nastolatki najbardziej lubią odwiedzać.

Olśnijcie innych na zakończeniu roku! Pozdrawiam. :)

Siedmiokropka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x