poniedziałek, 20 czerwca 2011

Jak z nim gadać? Co robić dalej?

Hej dziewczyny^^ Mianowicie mój problem to to, że chyba mój kolega się we mnie zakochał, a ja w nim 'zauroczyłam'. Chodzę z nim od pierwszej klasy podstawówki do jednej klasy, ale kiedy jego przyjaciel , jak i również mój nie powiedział mi, że on się we mnie kocha , zaczęłam spostrzegać X inaczej. Zauważyłam jego dobre cechy, poznałam go od 'wewnątrz', bo często ze sobą gadamy, a zawsze był i postrzegałam go jako klasowego chuligana. Czy dałybyście mi jakieś rady, jak do niego zagadywać na przerwach, np. bo on się mnie chyba wstydzi, a ja jego..? I jak rozwinąć tą znajomość , aby przeoczyła się w miłość?
Pozdrawiam całą załogę, Karotka

~Karotka:D
 

Kochana Karotko!

Mam dla Ciebie kilka notek, które warto przeczytać:

Jak zagadać?
Tematy do rozmowy.
Co zrobić aby znajomość się rozwiajała?


A co ja mogę jeszcze poradzić?
Żebyście rozmawiali, śmiali się razem. Rozmowa zbliża ludzi i tworzy między nimi więź. A od przyjaźni do miłości jest już na prawdę niewiele. Pamiętaj, że jeśli on coś do Ciebie czuje to bardzo chętnie będzie z Tobą rozmawiał, będziecie więc mieli też tematy do rozmowy.
Nie martw się jeśli się posprzeczacie. Podobno kto się czubi ten się lubi, więc jakieś kłótnie też mogą się zdarzyć na waszej wspólnej drodze.


Życzę powodzenia,
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x