niedziela, 19 czerwca 2011

Moja przyjaciółka kocha się w chłopaku, który chce ze mną chodzić!

Wiecie co, mam pewien problem: chłopakowi, w którym podkochuje się już od 3 lat moja przyjaciółka, podobam się ja:/ Nie wiem co mam zrobić, jest naprawdę fajny (od razu mówię, że go nie podrywałam), dlatego nie chcę go zranić mówiąc mu zwykłe "NIE" gdyby chciał mnie poprosić o chodzenie (jego najlepsza przyjaciółka zapytała mnie w jego imieniu czy go lubię, bo podobno się wstydzi i że chciałby się ze mną umówić i poprosić o chodzenie itp.), ale z drugiej strony nie mogę chyba powiedzieć mu "fajny jesteś ale podobasz się mojej najlepszej przyjaciółce". Co mam robić? Z góry dzięki za pomoc:) Pozdrawiam

~Aneta


Aneto!

Muszę przyznać, że niefajna sytuacja. Radziłabym porozmawiać otwarcie z przyjaciółką. Powiedz jej, że ostatnio zauważyłaś, że ON patrzy na Ciebie, chce się z Tobą umówić i, że nie wiesz co robić. Wyjaśnij jej, że on jest całkiem fajny, ale rozdziera Cię myśl, że mogłabyś tak postąpić z przyjaciółką. Zapytaj ją co by zrobiła gdyby znalazła się w podobnej sytuacji, czy wybrałaby chłopaka czy przyjaciółkę.

Mimo, że zajmuję się problemami z chłopakami to ja wybrałabym przyjaciółkę. Znasz ją już od dłuższego czasu, a chłopcy przychodzą i odchodzą, więc lepiej tamtemu powiedz nie. Możesz wymyślić bajkę, że masz innego na oku, nie jest w Twoim typie, albo, że masz chłopaka, który uczy się w innej szkole. Zranisz go, ale pamiętaj, że zraniony chłopak będzie szukał kolejnej dziewczyny żeby przestać myśleć, że to była jego wina. Kto wie, może trafi na twoją przyjaciółkę?



Tego jej i Tobie życzę,

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x