sobota, 4 czerwca 2011

Nie jestem `VIP'em` więc nie mam u niego szans?

Hej.. mam problem. Polega on na tym, że poznałam pewnego chłopaka, który jest 2 lata starszy, chodzimy do tego samego gim. Ciągle o nim myślę, śni mi się po nocach.. ale tak naprawdę bardzo się wstydzę do niego odezwać.. Jak już wysilę się żeby napisać do niego na gg to nie mam żadnego tematu.. Od kiedy powiedziałam mojej przyjaciółce że mi się podoba to pół gimnazjum się o tym dowiedziało.. ;/ w dodatku napisała z mojego gg do niego 'Kocham Cię' i on to odczytał. Napisałam mu że to nie ja napisałam ale on nie chciał mi uwierzyć.. teraz to już w ogóle nie wiem co mam robić. On podobno ma dziewczyne.. Moja koleżanka próbuje wzbudzić we mnie zazdrość pokazując się z nim przed moimi oczami, kiedy razem się śmieją. Póżiej słyszę tylko ''Dlaczego się do niego nie odezwiesz ?'' Ale to właśnie w ogóle nie jest łatwe, szczególnie że ja jestem zwykłą dziewczyną a on jest znany w całej szkole i chyba podoba się wszystkim dziewczyną, przez co wydaje mi się że nie mam szans.. :(( Spotkaliśmy się kiedyś na lodowisku i widziałam go tylko z tymi vip'ami . raczej nie zadaje sie ze zwykłymi dziewczynami.. :(
a mnie naprawdę na nim zależy. proszę, pomóżcie !

~Załamana
 
 

Kochana Załamana. 
Powiem szczerze, że od dawna nie oburzył mnie żaden komentarz tak, jak Twój.
Nie rozumiem kompletnie Twojego podziału ludzi w szkole. Co to znaczy, że jesteś ZWYKŁA !? I, że on zadaje się tylko z VIPAMI ? A kto to są te vipy ? W czym są lepsze, że zasługują na takie miano ? Przestań. Nie wolno mówić tak o sobie. Nie jesteś gorsza dlatego, że jesteś cicha, że nie jesteś tak `popularna`. 
Po drugie -myślę, że nie powinnaś nazywać przyjaciółką kogoś, kto zdradza Twoje sekrety przed całą szkołą. Ani koleżanką kogoś, kto wypisuje mu takie bzdury i to z Twojego gadu... 
Napisz do niego sama. Wyjaśnij mu wszystko. Nie musisz wyznawać mu swojego uczucia od razu. Zakumpluj się z nim.. Stopniowo przejdziecie w przyjaźń(jeśli przypadniecie sobie do gustu),a  potem może narodzi się z tego coś poważniejszego... Na wszystko potrzebny jest czas.
Musisz być cierpliwa i być najbliżej niego. Jak tylko się da. 
Co do tego, że nie wiesz o czym z nim pisać... Dowiedz się jakie są jego zainteresowania, poczytaj na ten temat i będziesz miała o czym z nim gadać. Tak ? ;) 
No. Więc życzę powodzenia :*
Rebell <33
10718359.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x