piątek, 3 czerwca 2011

Nie potrafię bez niego żyć!

I wróciłam do Was. Cieszycie się ? Ja też. I to niewiarygodnie bardzo. Na początek chciałabym powiedzieć kilka słów na temat waszego pisania do mnie na ten sławny komunikator zwany gadu gadu. Zatem... Jestem autorką ds. CHŁOPCÓW. I głównie o sprawy sercowe, rozterki miłosne macie mnie pytać. Jednak ostatnimi czasy piszą do mnie dziewczyny z problemami zdrowotnymi i z dojrzewaniem. Oczywiście staram się pomóc tyle, na ile moja wiedza mi pozwala. Jednak wolałabym, abyście poszukały kontaktu do autorek ds. zdrowia. Tutaj - na naszym forum macie dział z numerami. Wszystko tam pisze co i jak. Proszę z tego korzystać. Bo ja naprawdę się nie znam na tym tyle, na ile jest Wam to porzebne. A teraz przejdźmy do mojej pracy ... ^^
Kochana Załogo NBS! Mam pewien problem. Otóż zerwałam z chłopakiem około miesiąc temu. Zerwałam, bo myślałam, że mu już na mnie nie zależy, ale zależało. Kochał mnie. Niedawno uświadomiłam sobie, że bardzo go kocham.Nie potrafię bez niego żyć. I nie zapomnę bo próbowałam, uczucie wraca i to ze zdwojoną siłą. Nie wiem co mam robić. Bardzo chciałabym do niego wrócić. Nie wiem co mam robić. Proszę, pomóżcie! ;(

~Zakochana ;(



Droga Zakochana !
Widzę, że naprawdę jesteś w nim zakochana. Myślę,że najlepiej będzie, jeśli mu to wyznasz. Jeśli kochał Cię miesiąc temu to czuje to do tej chwili. Zatem nie ma się czym przejmować. Spotkaj się z nim, wyjaśnij mu swoje wcześniejsze podejrzenia, powiedz, że się myliłaś i poproś o kolejną szansę. 
Będzie dobrze. Pozdrawiam i życzę powodzenia ; * 
Rebell < 3
10718359.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x