środa, 8 czerwca 2011

Obiekt moich westchnień zwyczajnie mi się znudził.

Drogie Autorki! najpierw wypada się przedstawić, a więc mam na imię Ola i 15 lat (to taki ogół bardziej, no ale nie warto się rozpisywać, gdyż w moim życiorysie nie znajdzie się nic ciekawego, godnego 'lepszej' uwagi). mam kilka 'problemików', o które chciałabym Was zapytać :) otórz:
1) Kiedy jakiś chłopak mi się podoba (nie zdarza się to często), to mam na jego punkcie 'lekką' obsesję xD ale nie to, że jestem nieśmiała - wyrosłam już z tego. Ostatnio bardzo spodobał mi się chłopak, w AUTOBUSIE. przez cały czas, aż nie wysiadłam, porzerałam go wzrokiem, a ten się biedny peszył i gapił ciągle w inną stronę (trochę mu współczuję, jak sobie o tym przypomnę, hehe..). Znalazłam go na fotce.pl i zaczęłam z nim pisać w waidomościch prywatnych, później na gg.. no i zapytałam o spotkanie. Widzięliśmy się już BARDZO dużo razy, większość ludzi uważa nas za parę: chodzimy za ręce, przytulamy się do siebie, od czasu do czasu buziak w policzek (nie całujemy się). ALE: gdy teraz tak o tym pomyślę - nie chcę z nim chodzić. wiem, że mogę dostać to czego 'chcę'/chciałam, więc już mi się.. no, tak jakby 'znudził'(?).. nie wiem, czy to jest normalne? czy ja mam jakieś problemy ze swoią 'makówką'? i tak jest właściwie ZAWSZE. czyli: gdy już mam tą PEWNOŚĆ, że mogę mieć to, czego chcę (czyli chopdzić z obiektem moich westchnień), chłopak mi się po prostu 'nudzi'.
ola
 
 
 
Droga Olu,
Myślę, że jest to normalne, choć całkiem dziwne. Mam koleżankę, która również postępuje w ten sposób. Podoba się jej jakiś chłopak, staje się obiektem jej westchnień, a kiedy już go zdobędzie - on jest zakochany po uszy i chce z nią być, to ona zwyczajnie się nim nudzi i szuka nowego.
Dlaczego tak jest ? Nie wiem. Może masz taki charakter. Jednak myślę, że nie powinnaś marnować tej szansy. Przecież go lubisz. Podoba Ci się. Może w Wasz `związek` wkroczyła monotonia ? Jeśli tak to przegoń ją jak najszybciej bo później będzie ostro wiało nudą. A jeśli nie , to po prostu nie zgadzaj się na tzw. chodzenie i niech Was łączą takie relacje jak teraz. Przecież jest dobrze, prawda ? 
Pozdrawiam.
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x