środa, 22 czerwca 2011

On nie wie, że go bardzo lubię...

Hej!.Mam problem.. Co tym sądzicie? Moja przyjaciółka (nazwijmy ją A) chodziła z chłopakiem (niech będzie B).B ją oszukiwał i A z nim zerwała.Ja kłóciłam się z B 'i mówiłam mu : ' jak mogłeś ją tak skrzywdzić" i zablokowałam go na nk i on mnie też. B pisze teraz A komenty na nk że ma ładne zdjęcia itp. i sms że ją przeprasza i prosi o szansę. No i minęło sporo czasu, nic się nie zmieniło.Tylko że ja żałuje ze się wtrącałam bo kocham się w B. Chodziło to, że nie wiem co on o mnie myśli! Bo niby chce być z A, ale...Mnie puścił kiedyś sygnał na tel. Raz. Od tamtej pory często mam sygnały od zastrzeżonego nr. Wydaje mi się ze to on. a nawet jestem pewna. NON STOP patrzy się na mnie w szkole.. a gdy on zobaczy ze ja się na niego patrze, to on odwraca wzrok (jest dość nieśmiały). Kiedyś (w moje urodziny) na lekcji infy siedziałam z A, a z tyłu siedział taki mój kolega, a za nim siedział B. No i ja z A się trochę wygłupiałyśmy. B non stop się na mnie patrzył. No i ten taki kolega co siedział z tyłu powiedział, że B się we mnie zakochał. B się wypierał i zaczął się czerwienić. i w ogóle... jak ja coś powiem na lekcji, albo ktoś coś o mnie, to B zawsze coś doda tak, że jest to takie... miłe. Kocham go,ale chyba on w TEJ sytuacji powinien zrobić ten krok. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję ; **~Patrycja

Patrycjo!

Skoro odbierasz jasne sygnały, że coś jest na rzeczy to może to właśnie ty powinnaś zrobić pierwszy krok? Nie masz nic do zaryzykowania, przecież praktycznie ze sobą nie rozmawiacie (nie licząc sytuacji jakie opisałaś wyżej), a wiele mogłabyś zmienić. Co jeśli chłopak bardzo chce Ciebie do siebie przekonać? Ale myśli, że go nie lubisz, przez to co zrobił Twojej koleżance? Nie chce robić pierwszego kroku, bo nie chce znów czegoś zepsuć, tak jak ostatnim razem. Sama piszesz, że jest bardzo miły, przygląda Ci się... może naprawdę czuje do Ciebie miętę?

Uśmiechnij się, podejdź do niego i zapytaj co u niego słychać. Przecież kiedyś ze sobą gadaliście. Może warto puścić w niepamięć to jak skończyła się wtedy wasza znajomość i zacząć ją od nowa? Ot, taka luźna pogawędka. Zobaczysz wtedy co on o Tobie myśli i czy chce nadal się z Tobą kolegować.
Z tego co mi napisałaś, wydaje mi się, że będzie tego chciał. Oczywiście nie mam pewności, ale warto spróbować, prawda?

Pozdrawiam,
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x