piątek, 17 czerwca 2011

On nieśmiały, ja nieśmiała. I co teraz?!

Hej dziewczyny . ;**
Mam problem. Zakochałam się w chłopaku, który jest strasznie nieśmiały . Zresztą ja też . Nigdy sam nie zagada do dziewczyny . Ale kocham go . I nie wiem czy on czuje to samo , bo patrzy się na mnie często [ w oczy ] . ale nie zagada , żadnego cześć . Na gg nie odpisuje . ; (((( . pomocy .
Waszaaa AngeluŚ . < 33





Cześć Angelusiu nasza. ;)
Zakochałaś się w nim, tak ? A z Twojego komentarza wynika, że nawet jednego słowa z nim nie zamieniłaś. Zatem miłość skreślamy, bo nie ma tu o niej mowy. Od pierwszego wejrzenia można się tylko zauroczyć i to będąc w młodym wieku. A miłość ? Cóż. Miłość to stan bliżej nieokreślony, więc regułki Wam nie napiszę. Acz - na pewno jej nie czujesz ;) 
Jeśli jest wstydliwy, aż tak bardzo, to najzwyczajniej w świecie ten pierwszy, wielki krok należy do Ciebie. I, no niestety, ale jeśli nie przełamiesz strachu, to przykro mi - ale nawet moje mądre ( ;p ) rady nic Ci nie dadzą. A jeśli patrzy Ci się głęboko w oczy i czujesz, że również mu się spodobałaś, to nie ma na co czekać ! Na pewno Cię nie odtrąci, a uczieszy się, że nie musiał się fatygować z tą nieśmiałością. 
Życzę powodzenia i odwagi, pozdrawiam ;*
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x