środa, 1 czerwca 2011

Spotkać się z nim?

Hej dziewczyny :) Mam pewien problem i mamnadzieje, że mi pomożecie... Chodzi o chłopaka.... Ma na imie Marcinpoznałam go na gg w połowie grudnia bardzo dużo piszemy ze sobą... Ichyba się w nim zabujałam tzn. nie wiem czy się zabujałam czy to tylkochwilowe zauroczenie :/ Mieszka w Poznaniu a ja w Międzychodzie <niewiem czy wiecie gdzie to jest> ... Jest naprawde bardzo faajny ;D iładny jak dla mnie :) Zrobiło na mnie duże wrażenie to jak pisze jakima stosunek do dziewczyn... uważa że swoją dziewczyne powinno siętraktować jak swój skarb jak księżniczke... wiem że na gg może być innyi w realu też ale wydaje mi się że on nie... nie wiem już sama... Wferie jade do Poznania do siostry powiedział ze mozemy się spotkać ...z jakieś tydzień temu poprosiłam go o fotke o mi wysłał swoją a ja muswoją mówi że jestem bardzo ładna i w ogóle i ja to samo myśle o nim...jak go poznałam to mówi że jest po rozstaniu z dziewczyną... zerwał znią bo go zdradzała.. był z nią 13 miesięcy a ona miała innego... niewiem czy on może na razie nie chce dziewczyny... nie wiem czy chciałbyżebyśmy byli razem... ale na to jest za wcześnie bo za mało sięznamy... on powiedział : '' Czemu zawsze takie fajne laski mieszkajądaleko '' mówi że bardzo chciałby mnie poznać w realu i moglibyśmy sięspotkać... troszke się boje tego spotkania... :/ pomóżcie co robić ????prosze was ! pozdrawiam ;*~Weronisia


Weronisiu!

Zawsze warto zaryzykować!
Oczywiście, muszę Cię uprzedzić, że może to być jakiś pedofil lub głupek, ale nie jestem twoją niańką, zrobisz jak zechcesz i nawet jakbym Ci zabroniła to możesz iść na to spotkanie. Teraz tego nie zrobię, bo to spotkanie może zapoczątkować fajną znajomość, przyjaźń czy miłość.

Pamiętaj, że możesz poprosić siostrę lub jakąś koleżankę z Poznania by poszła razem z Tobą a dla chłopaka powiedzieć by przyszedł z kumplem. Wyjdzie z tego tzw. Podwójna randka:)

Spotkaj się z nim w jakimś publicznym miejscu np. w galerii(zawsze będziesz mogła wyjść:P)
I baw się dobrze! Bądź sobą, porozmawiaj z tym chłopakiem. Skoro tyle z nim piszesz to na pewno znajdziesz temat do rozmowy. Gdybyś dalej miała wątpliwości przeczytaj notki:

<Jak zagadać>
<Tematy do rozmowy>

Miłej randki;)

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x