piątek, 10 czerwca 2011

Woli kolegów ode mnie?

MAM PROBLEM - prosze, nie zignorujcie ;(. Co mam robić, jeśli moj chlopak woli spędzać czas ze swoimi kumplami niż ze mną? Jak jesteśmy sami to jest dojrzały, czuły, a jak jest przy kolegach jest zupełnie inny - dziecinny, nawet troche żałosny... ;/. I nie wiem co robic! Mam mu to powiedziec i wygarnąć, a moze nic nie robic i dac mu do siebie zatęsknić i czekać aż sam zacznie szukać dla mnie czasu? Czy się wtedy nie zniechęci i nie stwierdzi ze go olalam? POMOCY!
Ania93
 
 
 
Kochana Aniu,
Po Twoim podpisie stwierdzam, że masz 16 lat. Twój chłopak pewnie też coś w tych okolicach, co wynika z jego zachowania.
Pisałam o tym tysiące razy. Chłopcy w tym wieku wstydzą się okazywania swoich uczuć przed kolegami. Nie wstydzi się Ciebie, lecz tego, że z Tobą jest, że się zakochał. Wtedy zachowuje się dziecinnie, nawet czasami tak, jakby Cię w ogóle nie znał. Natomiast kiedy jest z Tobą - czuje się mężczyzną, który ma swoją kobietę. I dobrze. Myślę, że warto z nim o tym porozmawiać. Powiedz mu, że jest Ci przykro, że tak się zachowuje. Uświadom mu, że chciałabyś mieć go częściej, ale pod żadnym pozorem nie uniemożliwiaj kontaktu z kolegami. Tego by nie przeżył !
Powodzenia. 
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x