środa, 27 lipca 2011

Boję się odnowić kontakt.

Ekstra blog. Przejdę odrazu do tego co chce wam przekazać.
Rok temu spotykałam sie i rozmawialam duzo z pewnym chłopakiem ( X ). Było na prawdę miło:).. ale jakos to pod koniec roku ucichło aż zamilkło całkiem... no i na początku było ok ale potem az do teraz bardzo mi go brakuje.. naszych rozmów przede wszystkim. Raz kiedyś tam do mnie napisał. No ale ja chciałabym to odnowić. Boje sie do niego napisac. Dlaczego sie boje? Czy boje sie rekacji? Sama już nie wiem...

~ zagubiona?



Zagubiona!

Czego się boisz? Odrzucenia? Tego, że nie będzie tak jak dawniej? Czego jeszcze? To wszystko przez powszechną wśród nastolatek, uczuciową blokadę w Twoim umyśle, której musisz się pozbyć! A jak to zrobić? Pisząc do niego, oczywiście.
Jeśli zależy Ci na tym chłopcu, dobrze Wam się rozmawiało i nawet spotykaliście się ze sobą, dlaczego nie spróbować tego odnowić? Jeśli nie podejmiesz ryzyka, czy nie będziesz sobie tego później wyrzucać? Myślę, że będziesz. A więc do dzieła!
Jeśli spotkasz się z nieprzyjemną reakcją, chłopak nie jest Ciebie wart. Ja na przykład nie chciałabym umawiać się z kimś, kto bez powodu robi mi przykrość.

Życzę powodzenia, mocno trzymając kciuki!
Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x