czwartek, 14 lipca 2011

Chcę, aby rzucił palenie!

mam problem. otóż jestem z moim chłopakiem już 9miesięcy. gdy go poznalam palil i wgl, taki lobuz. zmienil sie przymnie i jedyne co mi w nim przeszkadza to fajki, gdyz nie moge zniesctego smrodu ;/ chcialam zeby nie palil, obiecal mi to 2 razy, i 2 razyzlamal obietnice... jakies 2 tyg temu znow znalazlam u niego fajki, izrobilam awanture, on tlumaczyl, ze mial rzucic, ale dalam sobie spokoji nie rzucil, ja mu na to nie odpowiedzialam. plakalam, bo mialamostatnio przez niego duzo problemow i cierpienia... on obiecal znow zerzuci, ze bedzie palil tylko do konca tego dnia i pozniej juz nie.wczoraj gdy spotkalismy sie przypadkiem pod szkola, po lekcjach toczulam od niego fajki, kumpele mi mowily, ze moze koledzy przy nimpalili albo cos... ale to bylo czuc od niego. podeszlam do niego, ipowiedzialam ' paliles fajki ' i poszlam z jego siostra. Gdy obiecywalmi, ze nie bedzie palil ostatnim razem, powiedzialam ze zerwe, bezwzgledu na wszystko... ale nie moge! nie potrafilabym zyc bez niego,tym bardziej ze mam bardzo dobry kontakt z jego rodzina... jak goprzekonac zeby przestal palic? mowilam mu ze to dla jego dobra i ze mito przeszkadza ... ale wlasnie tak jest: kilka dni nie pali, potemkoledzy poczestuja i zapali ... ;/ co zrobic? zerwac? ~stell

 

Droga Stell!

Myślę, iż Twój chłopak nie tyle, że nie chce rzucić palenia, ale nie potrafi. Prawdopodobnie jest uzależniony i dlatego tak ciężko mu rzucić.
Co możesz zrobić?
> Zaszantażować go tak na poważnie, że z nim zerwiesz
> Na najbliższe urodziny, imieniny czy cokolwiek kupić mu np. Niquitin, lub inny preparat, który pomoże mu rzucić palenie
> Powiedzieć mu, że nie lubisz przytulać się do popielniczki
> Wypożyczyć gdzieś film o paleniu papierosów i ich skutkach (jest takich mnóstwo) i wspólnie obejrzeć
> Wmawiać mu cały czas, że to jest obrzydliwe, ohydne, śmierdzące i wszystko co najgorsze ^^

Pamiętaj, że ktoś może rzucić palenie tylko wtedy kiedy tego bardzo, bardzo chce. Możliwe, że Twój chłopak nie chce wyjść z nałogu. W każdym razie Twoim zadaniem jest go zachęcać i mobilizować do rzucenia ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x