wtorek, 12 lipca 2011

Chciałabym, aby do mnie napisał!

hej mam pytanie chodzi o chłopaka. kilka lat temu znaliśmy się przez taką gre, ale to bardzo bardzo słabo, tylko znałam jego nick i kilka razy widziałam jak grał.. był w 'klanie' w której byli też moi bracia nic więcej. Teraz niedawno znalazłam jego nk....nigdy go wcześniej nie widziałam, i jak zobaczylam to się zakochałam. wiem ze to może brzmieć dziwnie , możliwe ze się tylko zauroczyłam ale... zaprosiłam go na nk. zaakceptował i wszystko ok :DD ale chciałabym jakoś do niego zagadać, ale też żeby nie pomyślał że jestem jakaś nachalna. :( ps. z charakteru wydaję się spoko gość, więc mam nadziję że się dogadamy :D poradźcie mi proszę jak do niego zagadać i jak wyciągnąć od niego gg...lub jakoś go zachęcić (swoje gg ma napisane w profilu ale jak by napisał "napisz do mnie na gg^^" czy coś była bym wniebowzięta. Pozdrawiam całą ekipe NBS!~zakochana:)

 

Zakochana!

Po pierwsze pamiętaj o tym, aby nigdy nie ufać obrazkowi. Dlaczego? Bo chłopak może być piękny i śliczny, a charakter może mieć niefajny. Mogłaś zauroczyć się w jego wyglądzie, nie w nim, bo jego (chyba) nie znasz, prawda? ;> Co jeśli okaże się podstępnym gburem, który klnie jak szewc, jest wredny i niemiły, ale piękny? ;D Ale to tylko takie przypuszczenia ;p. Nie mówię, że tak jest ^^.
Najprościej będzie zapytać przez naszą-klasę o grę, w którą gracie ;p. Zacznie się od gry, a potem będziecie znajdywali coraz więcej i więcej tematów ;). Może po prostu poproś go, żeby napisał do Ciebie na gadu gadu i podaj mu swój numer.
Ale musisz, musisz pamiętać o tym, żeby nigdy nie zadłużać się wyglądzie chłopaka, ale jego wnętrzu.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x