czwartek, 21 lipca 2011

Chłopak idealny.

N a początku mam prośbę ( do Em - 94 ) sorry (:.Otóż bardzo Cię proszę abyś napisała coś o ideałach chłopaków,najbardziej interesują mnie opisy różnych dziewczyn ( może taka małaankieta )Proszę Cię właśnie oto bo kiedyś napisałaś taki ,,artykuł'' oidealnych randkach i bardzo mi sie to spodobało (; Taka ankietanaprawdę bardzo sie przydaje, można czasem wywnioskować jak różnia sięod siebie w upodobaniach obie przyjaciółki...
Jeszcze raz bardzo mocno prosze i z góry dziękuje ;)

~Aleksandra z Lublina

 

Droga Aleksandro!

Tym razem nie Em-64 odpowie na Twoje pytanie, tylko ja, ale postaram się ją godnie zastąpić ;). Tak jak prosiłaś, zapytałam kilka dziewczyn o ich ideał chłopaka ;).

  serce  Ada, 14 lat
Idealny chłopak? To taki, na którym zawsze mogę polegać. Nigdy nie krępuję się w jego towarzystwie. Zawsze, kiedy tego potrzebuję, ma dla mnie czas.


 serce  Karolina, 16 lat
Idealny chłopak dla mnie, to taki, który posiada wszystkie cechy Edwarda z sagi "Zmierzch" <3! Czyli jest śliczny, czarujący, wszyscy mi go zazdroszczą. Jest prawdziwym dżentelmenem, dba o mnie jest opiekuńczy a przede wszystkim: Bardzo mnie kocha!


  serce  Olka, 14 lat
Musi mieć w sobie to coś, błysk w oczach który cie oczaruje, cechy zewnętrzne to brunet średniego wzrostu, wrażliwy a zarazem silny i odważny który będzie przy tobie kiedy tego będziesz potrzebowała, będziecie mieli wspólne hobby i podobne poczucie humoru i to wszystko gwarantuje szczęśliwą miłość.


 serce  Iza, 15 lat
Dla mnie nie jest ważny wygląd chłopaka. To się kompletnie nie liczy. Ale chciałabym, aby miał dobre i ciepłe serduszko, które znajdzie dla mnie miejsce. Wspaniałe ramiona, w które będę mogła się zawsze wtulić i uchronić. Tyle mi wystarczy, a będę bardzo szczęśliwa.


 serce   Marysia, 16 lat
Idealny chłopak dla mnie, to taki, który o siebie dba. Nie chodzi mi oczywiście o tak zwanego "lalusia", ale o chłopca, który zwraca uwagę na to, jak wygląda i nie żałuje szamponu do włosów, czy dezodorantu ;p. Uwielbiam także, kiedy chłopak pachnie jakimiś męskimi perfumami, to mnie bardzo pociąga. Wygląd nie jest taki ważny, ale niech o siebie dba! Fajnie by było także, gdyby grał np. w szkolnej drużynie koszykówki i miał piękny, wyrzeźbiony brzuch, tzw. "kaloryfer".


  serce  Monia, 15 lat
Mój ideał chłopaka to ktoś... nieidealny :D. Ludzie doskonali są nudni i wpędzają mnie tylko w kompleksy. Powinien być przede wszystkim miły, godny zaufania (żebym nie musiała panikować, kiedy tylko spojrzy na inną dziewczynę albo zechce z nią porozmawiać) i zabawny, bo nie cierpię się nudzić ;). Jeśli chodzi o wygląd, moje warunki to czyste ręce, wzrost większy niż mój i ładne oczy:). I wiadomo, jak każda dziewczyna, wcale bym się nie obraziła, gdyby był przystojny, ale to tak w nawiasie ;).


  serce   Ja, 14 lat
Mój ideał, to chłopak, który się czymś wyróżnia. Nie miesza się z "szarą masą", ale potrafi pokazać swoje prawdziwe i niepowtarzalne "Ja". Cechy charakteru, wyglądu? Sama nie wiem. Musi mieć "to coś" ;).

Pamiętaj, że najważniejsze to dobrze i swobodnie czuć się w obecności chłopaka, ale przede wszystkim dobrze się bawić! Z resztą jak już sama zauważyłaś, każda z nas ma swoje różne upodobania, marzenia i życzenia, które często się zmieniają. Trzeba po prostu mieć oczy i uszy szeroko otwarte, a znajdzie się tego jedynego ;).

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x