wtorek, 12 lipca 2011

Ciągle mnie zaczepia.

jestem pierwsza więc mam pytanie . ;ddd podobał mi sie taki chłopak ,ale bez wzajemności się zakochałam [...bywa] No i teraz on się on tym dowiedział i specjalnie chodzi koło mnie,tzn kusi mnie itp. Oczywiście znalazł sobie dziewczyne ;oooo nie wiem jak mu pokazać że mi już na nim nie zależy ;/ nie chce z nim o tym gadać:// ~blum
 

Kochana Blum!
Chłopak rzeczywiście zachowuje się trochę nieelegancko. Powinien uszanować Twoje uczucia, nie ważne od tego czy nadal są, czy już minęły.
Oczywiście nie musisz z nim rozmawiać. Szczerze powiedziawszy nawet bym Ci to odradzała, bo z tego co widzę, chłopak zachowuje się dość dziecinnie. Powinnaś raczej postawić na jakieś skuteczne odzywki ;). Oto kilka z nich:

> "Chciałbyś, abym powiedziała o tym Twojej dziewczynie?"
> "Wybacz, ale nie jestem zainteresowana Twoją ofertą."
> "Cóż... są ludzie i parapety, ale ty zaliczasz się do tych drugich."
> "Zostaw mnie dzieciaku. Jesteś dla mnie zbyt dziecinny, ja już dawno skończyłam z zabawą lalkami i samochodzikami."
> "Gdyby umysł decydował o naszym wieku, mogłabym być Twoją matką."
> Albo tradycyjne "Spadaj" ^^

Naprawdę nie powinnaś się nim przejmować. Podejdź do tego na luzie. W końcu to on czegoś od Ciebie chce, nie na odwrót ;)

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x