niedziela, 24 lipca 2011

Czy ja mu się podobam?

Chodzę do drugiej klasy liceum. Od września do mojej klasy dołączył chłopak, który nie zdał w tamtym roku. Powiedzmy, że nazywa się Arek. Dopiero go poznaję, ale uważam, że jest bardzo sympatyczny.. I przystojny! Czuję, że mi się podoba. Nie wiem, czy Arek jest mną również zainteresowany. Co mam zrobić? Chciałabym wiedzieć, czy mam u niego szansę.
~ Daria


Dario!
Jeśli nie jesteś pewna uczuć Arka, poobserwuj go przez pare dni, ale dyskretnie, możesz też nieco podpytać zaufane koleżanki, co o tym sądzą. Czy Arek często zagaduje Cię sam z siebie? Czy przygląda się Tobie, opowiadając żart wypatruje Twojej reakcji? Może mówił komuś z klasy, że jesteś miła? To mogłoby znaczyć, iż jest Tobą zainteresowany. Jeśli nie zauważyłaś podobnych sygnałów, zawsze możesz spróbować sama je wysłać.
Miliony dziewczyn powtarzają to samo: uśmiech, uśmiech, uśmiech i może to naprawdę złoty środek? Poza tym, w mojej opinii postawą jest przyjaźń, dobry kontakt i wzajemne zrozumienie. Poznaj Arka, popytaj o zainteresowania i zdobądź numer gg. Przecież nie masz nic do stracenia, ukazując, że bardzo go lubisz. Z czasem sama przekonasz się, czy masz, czy też nie masz u niego szansy:).
Z całego serca życzę ci pomyślności;)!
Megu;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x