niedziela, 17 lipca 2011

Czy padłam ofiarą "kobieciarza"?

Hej Crazy, Twoje rady są świetne i chciałabym żebyś mi też pomogła :) Otóż w te wakacje dużo się wydarzyło w moim życiu. Poznałam wielu nowych ludzi i... Go. Było to dokładnie na początku wakacji, na imprezie u kumpeli. Zaczęło się niewinnie, rozmowa, wspólny spacer, nic wielkiego. Nawet nie wymieniliśmy się numery. Minął miesiąc, dostałam zaproszenie na urodziny do drugiej kumpeli. On tam był. Od początku imprezy trzymaliśmy się razem, znowu dużo gadaliśmy. Wybraliśmy się nad wodę i tam się pocałowaliśmy, w pewnym momencie złapał mnie też za rękę. Następnego dnia dowiedziałam się, że on ma dziewczynę, z którą jest już kilka lat. To mnie zabolało, bo tamtego wieczora czułam się fantastycznie. Czyżbym padła ofiarą kobieciarza? W następnym tygodniu spotkam go na 18stce mojego kumpla. Nie wiem jak mam się zachowywać...Pomóż!~nieidealna

 

Kochana!
Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje rady ;). Ale przejdźmy do rzeczy ^^.
Osiemnastka Twojego kumpla, to będzie idealna okazja do rozmowy. Postaraj się znowu wyciągnąć tego chłopaka na jakiś spacer na osobności.
Zapytaj go, czy to prawda, że ma dziewczynę. Może to jakieś głupie i niesprawdzone plotki? W każdym razie, lepiej się upewnić.
Jeśli ma dziewczynę, to zapytaj, dlaczego miesza Ci w głowie. A może będzie chciał z nią zerwać dla Ciebie? Wiele zależy od tego, co powie. Ale jeśli będzie chciał z Tobą być, dobrze się zastanów. Skoro zdradzał swoją poprzednią dziewczynę, to skąd możesz wiedzieć, czy nie jest, jak to ty nazwałaś zwykłym "kobieciarzem" i nie zdradzi i Ciebie, gdy będziecie już w stałym związku?
Jeśli natomiast okaże się, że były to po prostu zwykłe, głupie plotki, to nie pozostaje mi nic, jak życzyć Wam wszystkiego najlepszego :).
Jednak pamiętaj, aby upewnić się, czy chłopak jest naprawdę wolny ;).

Życzę powodzenia,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x