piątek, 22 lipca 2011

Czy ten związek mógłby przetrwać?

Witam :) Mam problem. Chodzi o chłopaka. Jest ode mnie rok starszy. Pierwszy raz spotkaliśmy się dwa tygodnie temu jak przyjechał z kolegami oglądnąć swoją byłą szkołę. Ja akurat miałam dyżur i siedziałam na korytarzu z koleżanką. Ona go znała, bo był kumplem jej chłopaka. Trochę pogadaliśmy o szkole itp. Okazało się że za rok idę do tego ogólniaka co on. Później zaprosił mnie na NK, gadaliśmy ok. 5 razy na gg, później miałam na zamku występ, miałam tańczyć polkę i on powiedział, że wpadnie. Ale coś mu wypadło i tylko zobaczył mnie w przebraniu, i nie został na występie. Później gadaliśmy przez telefon ogólnie o występie i chciał, żebym mu przesłała filmik. Chciał też specjalnie dla mnie wykupić sobie karnet na basen, żeby chodzić pływać kiedy ja mam w ramach szkoły. Koleżanki mówią, że ja mu się podobam. W sumie może i tak jest, ale nie wiem co mam robić. Na gg życzy mi słodkich snów i wysyła całującą buźkę `:*`. Nie wiem czy mam mu też takie buźki wysyłać? I czy ten związek by przetrwał jeżeli to prawda o tym że mu się podobam... Proszę pomóżcie! Pozdrawiam
~ niezdecydowana


Kochana Niezdecydowana!
Wpadłaś chłopakowi w oko i jeśli odwzajemniasz jego zainteresowanie to, jak mówią, "kto nie ryzykuje, ten nie zyskuje" (lub coś w tym stylu;)).
Jeśli chodzi o buźki na gadu-gadu, dlaczego miałabyś nie odwzajemniać tego miłego gestu? Oczywiście w wypadku, kiedy faktycznie chcesz kontynuować znajomość na takim pułapie. Powiedzenie: "słodkich snów", wysłanie emotikonki, może jakieś cieplejsze słowa podczas rozmowy, szeroki uśmiech, kiedy spotykasz się z chłopakiem gdzieś na mieście - wszystkie te sygnały zachęcą go i zmotywują.
A jeśli chodzi o związek, nie widzę przeciwskazań, choć nie znam ani Ciebie, ani chłopaka. Jeśli jest on miły, fajny, dobrze się rozumiecie, macie wspólne tematy i jest między Wami ta "chemia", a przy tym coś Was ku sobie ciągnie, może dobrze Wam się układać. Chociaż, naturalnie, nie jestem wróżką;). Przekonasz się sama, jeśli zaryzykujesz.
Pozdrawiam i gorąco życzę powodzenia;)!
Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x