sobota, 16 lipca 2011

Jest zbyt nachalny!

Chłopaki potrafią nieźle pomieszać w głowie! Nie dość, że ja sam nie wiem czego chcę, to są niekonsekwentni.
Od niedawna mam swojego pierwszego faceta, który stwierdził, iż nie traktuje poważnie tego 'związku'. Cóż... Ja też.
Ale nie wiem co mam robić. Duszę się w tym wszystkim. On pochłania tyle mojego czasu. Ciągle pisze, chce się spotykać, a ja nie chcę tego. Jest zbyt natrętny.
Wiem, że zachowuję się egoistycznie: facet - ok, ale tylko wtedy kiedy mi to pasuje. Mam już go dość... Kumpelka poradziła mi, abym z nim porozmawiała. Tyle, że ja nie wiem JAK mam się za to zabrać.
Uwielbiam flirtować, spotykać się ze znajomymi, bawić się, śmiać. Chcę cieszyć się życiem, oddychać! Mam dopiero 16 lat, a czuję się tym wszystkim przytłoczona.
Eh, im jesteś starsza, tym więcej problemów czyha na Twoje beztroskie życie ;).~Niewiedząca

 

Droga Niewiedząca!

Dobrze, że od razu ustaliliście, że będzie to związek bez żadnych zobowiązań, gorzej z tym, że najwyraźniej Twój chłopak nie potrafi lub nie chce przyjąć tego do wiadomości.
Powinnaś z nim porozmawiać. Koniecznie!
Wytłumacz mu, że potrzebujesz więcej wolności i swobody. Powiedz, że jest trochę zbyt nachalny i staje się to dla Ciebie bardzo uciążliwe.
Gorzej jednak, jeśli on naprawdę bardzo Cię kocha. Może jest jednak zazdrosny? Pomimo Waszej umowy, może nie chce żyć w takim związku.
Najlepiej będzie, jeśli zapytasz go, czy nadal wierzy, że ten związek jest wolny. Jeśli będzie nalegał na poważny związek, zgódź się i ciesz się życiem, albo zerwij i bądź wolna.
Tylko do Ciebie należy ten wybór ;). Wybierz jak najlepiej. O ile w ogóle chłopak będzie chciał poważnego związku ;p.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x