środa, 6 lipca 2011

Kiedy coś do mnie mówi, nie wiem co odpowiedzieć.

Witajcie! Piszę bo mam problem. Chodzi o to..zakochałam się. W chłopaku z mojej klasy. Czasem ze sobą gadamy,śmiejemy się i w ogóle, ale on chyba woli gadać z innymi dziewczynami:// Kiedy coś do mnie mówi, nie wiem co powiedzieć, bo aż tak mniezatyka. Nie wiem co zrobić, żeby bardziej mnie polubił.. Proszępomóżcie, napiszcie co mogę odpowiedzieć, co zrobić, żeby zwrócił na mnie uwagę. Dziękuję z góry ;**

~Zuzia
  

Droga Zuziu!

Jestem pewna, że chłopak, w którym się zakochałaś na pewno poświęciłby Ci więcej uwagi, jeżeli otwarcie byś z nim rozmawiała, a nie, jak sama mówisz, zatykała się. Najważniejsze, żebyś podczas rozmowy nie była skrępowana. Na początku tematy powinny być luźne, możesz podpytać się jego znajomych, co lubi robić i czym się interesuje. Wraz z rozwojem waszej znajomości możesz zaproponować mu jakiś spacer, abyście mogli porozmawiać sobie na spokojnie w dwójkę. Pamiętaj, aby zachowywać się naturalnie, oraz dawać mu znaki, że się nim interesujesz. Najlepszym sposobem jest szczery uśmiech. Pamiętaj jednak, że nikogo do miłości zmusić nie wolno, więc jeżeli zauważysz, że twój kolega jest skrępowany w twoim towarzystwie, wiedz, że nic z tego nie będzie. Ale uszy do góry, nie jest jedynym chłopcem na świecie :)
Pozdrawiam i trzymam kciuki,
Kici.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x