sobota, 16 lipca 2011

Małe wargi sromowe.


Drogie dziewczyny, proszę Was, pomóżcie mi! No bo jak nie wy to kto ;) ? Mój problem jest dość wstydliwy i może wam się wydać wręcz głupi i śmieszny, ale proszę was, potraktujcie mnie poważnie! Może macie młodszą siostrę tzn. noworodka, albo kiedykolwiek widziałyście takiego dzidziusia nago? Otóż ja mam 14 lat i moje narządy płciowe wyglądają jak u noworodka. Oczywiście mam okres, owłosienie łonowe, ale jakby ktoś tak na mnie popatrzył, to nie widać moich warg sromowych. Czuję się z tym strasznie głupio. Wiem, że może nie jest to najważniejsze teraz, ale ja zawsze martwię się o przyszłość. Zapewne spowodowane jest to tym, że mam nadwagę. Czy jeżeli schudnę, to mój problem zniknie? A może są na to jakieś ćwiczenia? Proszę, pomóżcie! 

~Izuś

  

Kochana Izuś!

Nie wpadaj w panikę! Każdy zbudowany jest trochę inaczej. Nie słyszałam, by małe wargi sromowe były jakimś schorzeniem. Myślę też, że nie ma na to wpływu nadwaga. Ewentualnie z powodu większej masy duże wargi sromowe przysłaniają małe.

Jeśli masz wątpliwości - udaj się do lekarza, nawet rodzinnego, który z pewnością rozwieje Twoje wątpliwości.

Pozdrawiam, Anitt.

Anitt (20:30)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x