czwartek, 14 lipca 2011

Moje piersi 'zatrzymały się w rozwoju'!


Witam autorki NBS ! Ma do was pytanie, które pewnie już nie raz widziałyście na oczy, ale powoli zaczynam się tym martwić. Otóż moje piersi 'zatrzymały się ' w rozwoju. Pewnie tylko misię tak wydaje, bo oczywiście z dnia na dzień nie będę widzieć różnicy:). Ale chodzi o to, że mam już okres, a moje piersi są nadal małe.Moja miseczka to AA75 :(. Wiem, że rosną one do ok. 20 roku życia, ale jakoś mi ta głupio. Prawie wszystkie moje koleżanki mają duże miseczki,a jeżeli nie to akurat one okresu nie mają. Czy piersi mogą mi urosnąć do czasu 2 klasy gimnazjum tak, że będą widoczne ? Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wróżycie ze szklanej kuli, ale pytam czy jest taka możliwość. Moim dodatkowym pytaniem jest to, czy rozmiar mogę odziedziczyć po mamie. Ma ona bardzo duży biust ( największe D ) i nie wiem czy mam jeszcze szansę uzyskać pełne zadowolenie z moich piersi.... :(

~Zmartwiona


Droga Zmartwiona!


Wielkość piersi często zależy od uwarunkowań genetycznych, więc wielkość mogłaś odziedziczyć po mamie, ale nie musiałaś. Pamiętaj też, że piersi składają się z tkanki gruczołowej i w dużej części z tkanki tłuszczowej. Automatycznie więc u szczuplejszych dziewczyn biust zwykle jest mniejszy.
Prędkość, z jaką biust rośnie jest bardzo indywidualną sprawą. Mam koleżanki, które mają biust niema identyczny jak w 4 klasie, ale też takie, które kiedyś były deskami, a teraz mają pokaźnych rozmiarów piersi.
Piersi na pewno urosną Ci w jakimś stopniu do czasu 2 klasy, ale nie potrafię powiedzieć w jakim - to sprawa indywidualna.
Jeśli krępuje Ci wielkość biustu, możesz poszukać specjalnych staników z wkładkami, które powiększą biust, a także dobierać swój ubiór tak, by optycznie go powiększyć (szukaj w kategorii moda).

Pozdrawiam, Anitt.

Anitt (21:13)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x