środa, 27 lipca 2011

Nie mam ochoty na pocałunek.

Witam całą załogę NBS ;) Otóż mam problem. U koleżanki poznałam takiego chłopaka (nazwijmy go X) X napisał później do mnie po jakimś czasie na gadu. Dobrze nam się gadało i po pewnym czasie zostaliśmy parą. Tylko problem w tym, że nie wiem co ja dokładnie do niego czuję. Bo kiedy Go przy mnie nie ma, w myśli mam ciągle nasze wspólne chwile i mam po prostu ochotę rzucić mu się nie szyję. Tylko jak mamy się spotkać (a dokładnie kiedy umawiamy się na spotkanie), wszystkiego mi się odechciewa. Tak w ogóle to ja się jeszcze z nim nie całowałam XD Mówię mu, że jeszcze nie jestem gotowa itp. On to rozumie lecz jednak nie ucieknę od tego. Będę kiedyś musiała się z tym zmierzyć (w przyszłości...w dalekiej lub bliskiej przyszłości). Po prostu w tym jest problem, że gdy go nie ma przy mnie, myślę o całowaniu i w duchu mówię sobie, że go przy następnym spotkaniu pocałuję, jednak gdy to następuje, czuję coś dziwnego, jakby niechęć do niego. Wiem, dziwne, ale jednak proszę o pomoc. A może ja jeszcze nie dorosłam do związku???
~ Kasiulka


Droga Kasiulko!
Po pierwsze: nic na siłę. Pamiętaj, że nie możesz zmuszać się do pocałunków, zwłaszcza jeśli nie wydaje Ci się to przyjemną perspektywą. Może faktycznie nie jesteś jeszcze gotowa? W takim razie wcale nie musisz rezygnować z chłopaka - bo jak mówią, "kocha to poczeka".
Cóż, jeśli to Twój pierwszy pocałunek, może po prostu nie wiesz, co Cię czeka? Jeśli lubisz tego chłopaka, dobrze Wam się rozmawia i jest między Wami ta "chemia", to może warto spróbować. W ten sposób możesz przekonać się także, co tak naprawdę do niego czujesz. Jeśli będzie to nieprzyjemne uczucie - może to nie jest chłopak dla Ciebie?
Jeśli faktycznie nic między Wami nie ma i nie czujesz się dobrze w jego towarzystwie, to chyba coś jest nie tak. Pomyśl nad tym i zastanów się, czy lepiej jest Ci bez niego czy z nim.
Poza tym, każdy z nas dojrzewa do związku w swoim czasie. Nie spieszmy się! Czasem warto poczekać na tego kogoś, za kim będziemy tęsknić dniami i nocami, będziemy marzyć o pocałunku z nim i czuć niesamowite szczęście, mogąc z nim przebywać.
Przesyłam pozdrowienia,
Megu;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x