środa, 13 lipca 2011

Nie mogę o nim zapomnieć!

Hi! ten blog jest świetny!!! MAm pewiem problem z chłopakiem. Znam go od 7 lat i jak co roku wynajelismy działke u jego babci na wakacje. Razem wieczorami siedzielismy i wygłupialismy sie z moja paczką. Tego samego dnia co zucił swoja dziewczyne wieczorem powiedzial mi ze mu sie podobam, ze dla mnie został na tej dzialce dluzej no i ze to dla mnie zucil ta dziewczyne. Ja mu powiedzialam ze tez cos do niego czuje no i siedzielismy tak wieczorem i patrzylismy sie w spadające gwiazdy :] Nastepnego dna on niestety musiał już wyjezdzac, stasznie za nim teskiłam. Gdy ja tez wrociłam z wakacii pisalismy na gadu gadu. Był miły i wogule mowił mi ze jestem śliczna itd. Za jakis tydzien napisał mi ze ma nowa dziewczyne i ze ja straszniee kocha.... Minoł juz miesiac a ja nadal nie moge o nim zapomniec :/ Pomożcie mi!!! Z gory dzieki :*
~ Little


Droga Little!
Czas uświadomić sobie, że ten chłopak jest zwyczajnym idiotą. Co on sobie myślał, wyznając Ci, że mu się podobasz, a potem wyjeżdżając i znajdując sobie nową dziewczynę? Jest taki sam jak inni - nie potrafi być wierny. A jeśli faktycznie się zakochał - jak myślisz, potrafi być stały w uczuciach? Oczywiście, że NIE!
Ja wiem, bardzo trudno zapomnieć o kimś, do kogo wciąż się coś czuje. Nie wystarczy powiedzieć sobie: "On jest zły, już nic dla mnie nie znaczy". Musisz nad tym popracować, starać się ze wszystkich sił, na jakiś czas przestać się z nim kontaktować, wtedy będzie Ci łatwiej.
A może w pobliżu jest ktoś, kogo do tej pory nie zauważałaś? Może jest ktoś wyjątkowy, znacznie bardziej wartościowy? Może sposobem na wyleczenie złamanego serca będzie zawarcie nowej znajomości? Jeśli znajdziesz kogoś, komu zaufasz i kto choć na chwilę przysłoni Twój świat, od razu zrobi Ci się lekko na sercu. Uwierz mi.
I pamiętaj: unikaj zemsty, łzawych awantur i wyklinania tamtego chłopaka publicznie. To tylko rozdrapie rany i wcale nie sprawi, że poczujesz się lepiej.
Trzymaj się mocno!

Megu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x